dap berjaya mengkaldaikan pan disungai besar dan kuala kangsar

dap menjadi lembaga besar kepada pan, pan hanya bayang, pan tak mampu menggerakkan apa saja kempen selain menjadi barua. dap kafir bersungguh sungguh untuk merencanakan strategi untuk mengalahkan pas. pan hanya pak angguk pak yet kepada dap kafir, mesti penarikbeca suka keadaan ini. kemananya hilang pemimpin strategi seperti hatta, kolid semak, mariah zul saari sungkit hasnol nampaknya mendiamkan diri sekali sekala je timbul mendapatkan imbuhan. kesemua pemimpin pan gagal memainkan peranan penting untuk melakukan anjakan atau membolehkan melayu menerima mereka, semakin hari semakin ramai rakyat biasa mengesahkan bahawa pan adalah barua dap. party yang bertuhankan dap tidak mampu menarik perhatian dan sokongan kaum cina sebagaimana yang dimahukan oleh dap, pan gagal berjumpa dengan pengundi melayu dan memastikan melayu mengundi mereka, pan menjarakkan diri mereka dengan melayu. calon pan disungai besar lebih banyak menghabiskan masa dengan pemimpin dap dikawaasan cina. mat sabu dilihat gagal dikawasan melayu kerana ia dilabel sebagai anti melayu. tidak semua cina mengundi dap dan pan.
pan-dap
MUKA TAKUT BINI
JIKA SUNGAI BESAR MEMILIH MAMLAU NI NERCAYA
3 4 BULAN SEKALI BARU NAMPAK MUKA DIA
dap dengan memakai baju pan banyak dilihat disungai besar dan kuala kangsar namun pemimpin pan tidak berani turun ke kawasan melayu. nizar SUDAH MENGAKU MENGADAIKAN TANAH MELAYU KEPADA CINA 1000 EKAR. bagaimana nizar nak menjawab soalan ini sedangkan melayu masih ramai lagi merempat dan melarat. APAKAH INI CONTOH TERBAIK untuk pan mendapatkan undi melayu. nizar sudah mendapat jawaban nya bahawa jika pan menang banyak lagi tanah melayu akan digadai oleh nizar dan kroninya asalkan jawatan mb menjadi miliknya. prk kuala kangsar berjaya membuktikan bahawa nizar tunduk kepada dap kafir semasa menjadi mb dulu. PERJANJIAN PANGKOR ADALAH REALITI DAN BUKANNYA OMONGAN KOSONG. kedua dua calon pan tidak mempunyai apa visi dan misi selain menjadi barua kepada dap kafir. mereka akan membawa slogan dap kafir bersama aliporno. hujah pan dalam ceramah sebagaimana ceramah mat sabu banyak fitnah dan auta. orang berterawih pun pan sanggup beri laluan kepada dap mengacau umat islam sedang solat. dap kafir upah pan naikkan bannar atau apa saja, pan mesti sanggup. itulah pan sebenarnya.

#jangan undi pan kerana undi pan bermakna undi dap kafir
#pan MUSUH ISLAM DAN MELAYU
#pan musuh ISLAM

Ulasan

  1. Nasib baik nizar tak lama jadi MB.tuhan maha adil.

    BalasPadam
  2. Nasib baik nizar tak lama jadi MB.tuhan maha adil.

    BalasPadam
  3. Ingat wahai PAN sejahat-jahat orang Islam akan masuk syurga juga akhirnya kerana mereka mempunyai sedikit iman dihati mereka. Tetapi sebaik-baik kafir kekal di neraka kerana mereka mensyirikan Allah.

    BalasPadam

Catat Ulasan