apakah janji Mahathir pada pan???

pan berusaha siang dan malam mengikuti kemana saja arah telunjuk mahathir pergi, dari cakap cakap bertiup kencang mahathir dikatakan bersetuju menjadi ahli pan, apakah mahathir sanggup sekadar cakap angin atau bersungguh masuk pan kerana tak lama lagi pan akan menjadi multi party politik pertama dimalaysia yang mengabungkan ahli melayu dan cina terbesar pernah ada dalam negara malaysia. percaturan pan dan dap nampaknya akan meninggalkan party mabuk anak beranak terkapai kapai sendirian. strategies mahathir sudah mula masuk campur dan mengheret mahathir kesana kemari untuk menyatakan sokongan mahathir kepada pan, pan sudah bersiap sedia dengan segala kemungkinan menerima kebanjiran ahli umno yang dikatakan sudah hampir ke dalam pan. itulah janji mahathir kepada MELAYU MUDAH LUPA. bagaimana pan boleh menerima kehadiran anggota cia dan yahudi ke wisma mereka kalau tidak melalui geng mahathir yang selalu menuduh orang lain sebagai agen asing. mahathir ada segalanya acess namun semakin hari gerakan mahathir mudah dibaca oleh orang lain. 
KERJA KERJA BANGANG BLOGGER pan
bagaimana haji hadi membaca gerakan mahathir yang mahu menyelamatkan umno dari digulingkan. MENGAPA mahathir BERJUMPA PRESIDEN PAS??? party pas dikatakan menerima sokongan paling sedikit dan hampir tinggal 3% saja undi dalam peta politik malaysia. agus prof yang selalu mamai dan mabuk bercakap perkara yang sama, pas sudah hilang kekuatan, ilham centre yang dibiayai oleh geng mahathir meramalkan pas kehilangan hampir 100% sokongan bukan islam dan 50% sokongan melayu, mengapa dalam keadaan PAS yang semakin merosot sokongan pengundi MAHATHIR masih MAHU LAGI BERJUMPA DAN MEMBERIKAN PENERANGAN supaya pas bersama sama menjatuhkan najid dan menaikkan pm lain dari geng UMNO jugak. apakah perubahan yang akan dilakukan oleh geng umno baru. SEMUA SAMA SAJA, naik lagi pemimpin umno jika jib dijatuhkan RAKYAT MALAYSIA SEMAKIN MERANA MELARAT DAN MEREMPAT.

janji janji mahathir kepada pan semakin hari semakin hebat, pan begitu percaya kepada janji diktator malaysia. pas perlu dinyahkan dan disingkir walaupun sokongan kepada pas hampir kepada 0%. pengerusi pan merayu pengundi pas bukannya pengundi umno MENGAPA??? apakah pengundi UMNO tidak memberi undi kepada pan atau pan tidak mampu meraihlagi undi kepada mereka. mahathir akan mengkaldaikan pan selagi najid tak turun selepas ini jika najid turun, jika ada perjanjian belakang mati najid mahathir muhyidin bermakna pan akan ditinggalkan sendirian. jadilah pan sebagai party kuali hangit.

Ulasan