agenda dap dalam pkr semakin terlaksana..

dalam usaha dap membersihkan nama guend end, dap berjaya menyusup masuk dalam pkr dan mengubah seekor mamlau untuk memburukkkan nama mb pkr selangor. strategies dap dalam pkr amat mudah kerana pkr amat amat percaya kepada dap, dap kafir berjaya menyusun langkah dengan berjaya dalam pkr, setelah barua dap dalam pas jatuh berguguran dan hanya tinggal seekor dua yang masih liat nak keluar dari pas, mampuz tak mampuz lagi nampaknya, kerja kerja mampuz adalah menjadi telinga dan mata pan dalam pas, tapi mampuz sukar menjalankan kerja kerja bangangnya kerana axcess ke dalam mesyuarat majlis syura dan jawatankuasa harian pas sudah gagal di tembusi, pan sudah kehabisan tenaga dan idea untuk menjahanamkan pas dari dalam akhirnya mat sabu hadir melakukan provokasi sebagai tanda protes kehabisan tenaga.
MAK LAMPIR YANG KAYA RAYA
SIAPA MAK LAMPIR
bagaimana guend end dan kit malam menghantar barua barua mereka ke dalam prk, pan menjadi middle man dan mengarahkan beberapa ekor ikram yang ada dalam pkr menjalankan tugas tugas khas yang sudah dibayar upfront. akhirnya pkr terdedah dengan tindakan bodoh azmin dan jijah yang bangang gagal mengawal orang bawahannya. jijah bersama kipas sudah terlepas cengkaman dalam pkr, pkr tidak lagi hiraukan lagi nasib dewa bunian yang sedang berehat dalam sel sungai buluh. beberapa pucuk surat sudah dihantar namun dewa semakin terpinggir, nuar braham akan mereput dalam sel sungai buluh. mahathir sudah tersenyum bangga berjaya memecahkan pkr dengan selambanya. dap dan pan menjadi kaldai tunggangan mahathir. dap mahu pkr juga kotor sebagaimana mereka, azmin mesti dimangsakan dengan segera, zaman kolid berahim yang begitu berjaya membantu rakyat selangor dinyahkan dengan hina oleh puak puak celaka pkr.

strategi utama adalah memberikan gambaran pertama bahawa pkr sangat kotor dan lebih kotor dari dap yang membalun duit rakyat penang. banyak wang disalurkan oleh dap ke dalam acount pan dan pan sudah memiliki beberapa wisma pan, dimana pan boleh membeli wisma jika wang tidak disalurkan oleh dap kafir, bagaimana dap kafir bijak melaksanakan strategies ini, pkr sudah tidak lagi bersih sebagaimana laungan nuar braham, pkr sudah kotor dengan tertangkapnya  orang azmin. jika azmin belum terjumpa lagi kesan kotornya pasti disebat dikiri dan kananya dahulu sebelum sentuh azmin. dap ketawa bila sprm mencekup orang kanan azmin dan azmin hendaklah berjaga jaga, dan imej dap kotor dapat diselamatkan bila kes azmin disebut. hebatkan dap mengarah strategies.

Ulasan