TERKINI party kuali party barua kafir dap berperang besar

sebelum menginjak usia setahun penubuhan party kuali sudah berpecah, sudah ada ahli meninggalkan party kuali, macamana nak dapatkan ahli seramai yang dimahukan oleh pengerusi bahalol mat kalbu. mukahid rawa salah seorang pemimpin bangang party kuali cuba menaikkan nama dia kali namun gagal dan akhirnya penulis anjing kafir dap gagal dalam usaha menabalkan pemimpin baru. mukahid rawa sudah menyiapkan senarai pemimpin sebagaimana dulu dia berbuat dalam pas dan akhirnya di katakan ulama membuat kerja dalam pas, dan hari ini membongkarkan kerja walaun walaun anjing dap kafir dalam pas dan bercambah dalam party kuali, zaidi bekas tentera yang tidak tetap pendirian dan sentiasa tiada pendirian, ASKAR MANA ADA PENDIRIAN, MEMBUTA TULI KERJANYA. yang pasti zaidi adalah spy bengong yang dihantar oleh UMNO masuk ke kem pembangkang, dan spy ini cuba menaikkan namanya dengan berpindah randah dan menyusuk jarum halus dan ini telah buktikan bahawa zaidi adalah askar upahan umno, dia hanya bekerja untuk umno dan pembangkang tertipu dengannya.
zainul1
PARTY ANAK BERANAK MAKAN KEDARAH DUIT RAKYAT
BERSENANG LENANG SELAMA INI PATUTLAH TUBUH PARTY BARU
nampaknya mukahid akan mengekalkan jawatannya kali ini, tahun depan apakah ia akan berulang lagi atau mukahid akan kalah dan akan menubuhkan party baru, sepatutnya anjing dap tak perlu buat persidangan agung dan mengadakan pemilihan, biarkan ia kekal begitu selama lamanya sampai kiamat. mat salbu boleh jadi pengerusi party kuali sampai kiok, mat salbu akan takut jika ada pemilihan kerana salahudin sudah menyiapkan draf pemimpin baru yang lebih berkaliber dan dinamik dan lebih tunduk dan sujud kepada kafir, mad awang sepatutnya buat fatwa lebih kerap sambil makan magi, kebodohan mad awang disambut meriah oleh nizar, greencock tak berani menyentuh isu ini bila party kuali ditinggalkan oleh zaidi, greencock ternganga dan mulut disuap oleh kafir dap. mariah mesti bersetuju, hatta pasti boleh mengfatwakan lagi bahawa baiah dengan party kafir kerana ia beri makan anak yatim 10 orang,  dah lah duit gaji tak halal bagi pulak anak yatim makan tapi tak apa mad awang boleh bersihkan dengan cara makan magi sepenuhnya.
zainul
BEREBUT JAWATAN YANG MENANG AKAN KENYANG
HHAHAHHA INILAH PERANGAI ANJING DAP
TAK CAYA TANYA ALKUSYEN SISIBUKIT YONG SUKA KAFIR
party kuali akan lingkup tidak mustahil hanya tinggal nama sebagaimana berjasa hamim, pemimpin pelawak penipu pengfitnah dan disokong oleh blogger pengfitnah menyebabkan party kuali cepat bocoq dan buruk, mukahit sudah buktikan bahawa dia hanya mahu memimpin sedangkan ramai ornag menolak kepimpinannya sebab ia hanyalah pemimpin bangang dan hanya akan tunduk patuh kepada dap kafir yang penting elaun dan gaji mengalir masuk sebagaimana kata kata mat kalbu aku tak kisah orng kata aku barua balaci dap kafir pun, sebab memang aku balaci dan barua kafir dap.

Ulasan