SURAT TERBUKA PADA MAT SABU PENGERUSI PARTY KUALI

CONTOH MUKA PENCURI DAN PEROMPAK KERUSI PAS
MENERIMA GAJI DAN ELAUN TANOA MALU
TUAN SANGAT DIHORMATI DIKALANGAN ORANG ORANG KAFIR DAN RAASANYA TUAN LEBIH BERHAK BERTANDING DIKAWASAN PENGUNDI CINA DAN INDIA, dan party tuan ditubuhkan atas dasar dimana PAS tidak mampu mendapatkan undi dari cina dan india sebab tiulah party tuan ditubuhkan. PERJUANGAN PIHAK TUAN SUDAH JELAS BAHAWA MENENTANG ISLAM DAN SELURUH PENGANUTNYA. ditubuhkan selepas kalah teruk dalam pemilihan PAS. dan tuan membawa seluruh bala general yang tidak berguna sesen pun. kolid samad, mujahit@holly water, mariah, abgkerdil, mazlan aliman yg berjuang demi kawan kawan, salahudin, nizar bekas mb barua dap diperak, asmuni, hanipa mydin, zulkifli, mampus, dan pelbagai nama susah nak disebut kerana peranan mereka adalah menjadikan diri mereka sebagai barua dan balaci dap. jika party barua tuan ditubuhkan untuk melawan UMNO pasti party barua tuan tidak layak untuk bertanding kerana ahli  yang ada tidak ada senarai yang jelas selain dakwaan dari nuar tahir yang dikenali sebagai penipu dalam pkr.

mat sabu dikenali sebagai perjuang jalanan dan berjuang hampir separuh penggal dan akhirnya menyembah tokong dipenang demi elaun, semasa dalam pas tuan sudah meletakkan jawatan sebagai pembaca meter diperbadanan air namun ucapan tipu tuan dalam muktamar terakhir adalah dusta. tiada pemimpin yang boleh dipercayai kerana fasik selain dap kafir yang akan menggunakan tuan sebagai anjing belaan mereka, dan tuan haji mat sabu sangat tak kisah dengan gelaran itu dan mengesahkan bahawa TUAN ADALAH BARUA DAP sambil membaling microfon. oleh kerana democratic islam party tidak dapat ditubuhkan kerana perlembagaan party tidak jelas digubal oleh hanipa mydin waktu itu dan cuba diolah oleh asmuni awi pun gagal didaftarkan, tuan dan geng bahalol tuan membeli party sosialis dan diberi nama party PEKERJA. dan perlembagaan party pekerja tidak pernah diubah sampai hari ini.

oleh itu tuan haji mat sabu disarankan MENARIK DIRI DARI BERTANDING KERANA PARTY CAP BARUA TAK AKAN MAMPU MENANG DIKAWASAN MELAYU SELAIN MENJADI BARUA DAP PARTY TUAN MENGESAHKAN LAGI BAHAWA MENJADI BALACI KEPADA UMNO PULAK JIKA BERTANDING DIKAWASAN MELAYU. tuan haji sudah jadi macam kera terloncat loncat kena belacan waktu dihalang bertanding. sebagai pengerusi barua sepatutnya tuan lebih tenang menghadapi masa depan yang gelap dan akan diludah oleh generasi akan datang kerana melambatkan jatuhnya UMNO. kubur tuan sedang menanti dan jika kalah teruk hilang deposit bermakna tuan haji akan berkubur lebih cepat bersama party barua. demi menggelakkan itu terjadi taun haji lebih faham keadaan semasa. DENGAN MENJADI PEROMPAK DAN PENCURI KERUSI PAS, TUAN DAN GENG LEMBU TUAN KENALAH MENERIMA SAJA APA KEPUTUSAN YANG DICAPAI DALAM MESYUARAT. selama ini pun tuan haji mat sabu tidak pernah bersuara jika bermeeting dalam pakatan rakyat selain ikut kata kata kafir dap.

banyak lagi nak disambung
cukuplah dulu
supaya pihak tuan lebih menatang dalam menghadapi prk ini dan pru
jangan bodoh sangt ikut kata blogger yang hanya tahu menipu setiap masa
jangan tontotn video dengan aliporno
#mat sabu patut fikir bersara awal sebelum hilang deposit.

Ulasan

  1. TERUKNYA BLOG PRO PAS NI
    INIKAH PENYOKONG PARTI ISLAM
    BAHASA KESAT DAH JADI MAINAN...

    BalasPadam

Catat Ulasan