pengundi cina tak perlukan dap ... kata kata retorik mat kabu hanya sebab duit

dap kalah di 5 kawasan pengundi cina, ini bermakna cina tak suka dap, APA yang dap kafir laung laungkan adalah tipu dan auta, kewujudan party kuali hanya tak lebih hanya party cap longkang, blogger anjing party kuali menyalak lebih kuat kerana makan kedarah yang cukup, psikologi yang dimainkan sofi wahab, greencock, yong suka kafir , moundtdetaylor tak mampu menaikkan taraf party nyamuk kepada party ulat. party kuali tetap party cap longkang. ia hanya mampu memberikan hasil yang lumayan kepada kerajaan kerana semua deposit party kuali hilang kerana terlalu ramai yang mengundi party cap barua dap. dibeting maro walaupun leman raja pelawak datang dengan gaya hebat namun calonnya yang dinaikkan kerana abg kerdeee tak mampu menanggung malu sebab dengan majoriti besar yang diperolehinya amat tinggi. abg kerder timbalan SU party kuali tak mahu beertanding walaupun dipujuk nuar tahir.

party  kuali akan mengclaim balik wang depossit di 13 dun yang mana semua hilang wang deposit kerana kehebatan hatta menguruskan strategi. party kuali tengah mengkaji balik kehebatan party kuali mereka, apakah husam musa berani masuk party bangang seperti ini, mungkin kalau sebagai pengerusi pasti husam berfikir kalau setakat pengerusi cawangan kelantan rasanya husam fikir baik menyertai dap atau pkr sekurang ada kerajaan negeri bukan menjadi balaci party kuali. secara keseluruhannya dap kafir tak perlu mendabik dada bahawa tanpa mereka undi cina tak akan diperolehi oleh party lain, tanpa dap kafir party lain berupaya memperolehi undi dari pengundi cina. pengundi cina tak sebodoh pemimpin dap yang mengganggap cina deposit mereka, dan kit malang dan guang end akan bertambah parah selepas ini, guang end akan merana dalam sel selepas ini dan kit malang akan dipaksa turun dari takhta dap. mat kabu pasti akan miskin papakedana selepas kejatuhan dynasty lim kot malang. mujahit boleh berkira kira meneruskan kerja menulis atau membaham wang .

mat kabu kata 7 sebab mereka kalah, yang pasti mat kabu akan merasakan pengalaman paling perit lagi selepas ini. apakah ia akan berani bertanding dimana mana sedangkan abg kerdil pun tak mahu. mat kabu akan hilang wang pertaruhan selepas ini., kawasan cina bukan kawasan selamat untuk mat kabu. mungkin mat kabu akan bertanding diparlimen P333 mimpi

Ulasan

  1. KESIAN MAT SABU...KAO TAJI DIA CUKUP2...DIA PEMIMPIN HEBAT CEMERLANG GEMILANG DAN TERBILANG HAHAHAH

    BalasPadam

Catat Ulasan