PAS TAK PERLU BINCANG DENGAN PARTY BARUA DAP ... JGN KARUIT

pas tak perlu adakan perbincangan dengan PENGKHIANAT ISLAM DAN JUGA BARUA DAP. pas sepatutnya meletakkan calon, di sarawak pengundi CINA NAK U TURN MENYEBABKAN DAP BANGANG KALAH DI SETIAP KERUSI BARU DAN HILANG MAJORITI selesa. dap sudah ketar telur dan dengan skandal beribu isu menyebabkan dap akan hilang negeri penang walaupun guang end sangat islam lebih dari orang islam, tak caya tanya celaka party kuali. blogger bangang party kuali tidak ada modal nak hentam pas dan akan menulis bahawa pas tak mahu berbincang. sejarah disarawak membuktikan bahawa bukan selamanya dan bukan sentiasa pengundi cina akan mengundi party TOKONG yang membalun wang rakyat.  skandal banglo skandal terowong yang melibatkan ratusan juta wang rakyat, tanah sudah diserahkan baru nak buat kajian, tolol apa benda memerintah penang, mujahit yang tolol menerima holly water untuk ditelan halal katanya.
MAT SABU SEDIH AKAN DITERAJANG TAK LAMA LAGI 
party kuali sepatutnya meletakkan je calon tak payah nak berbincang lagi dengan pas atau sesiapa saja, suruh je izham atau kalau berani bukan pondan tua PARTY KUALI KENA MELETAKKAN PENGERUSI DAN TIMBALAN PENGERUSI, pas tak perlu dengar cadangan mampuz yang gila. mampuz nak sangat masuk party kuali namun masih meroyan dalam pas, mampuz sepatutnya dah lama join party kuali tapi bangang ni tak reti lagi nak hantar borang party kuali. pakatan tiada harapan tak perlulah berbincang dengan pas, berbincang sampai mampus kata mat sabu dan berilah party kuali untuk bertanding sebagai menilai kekuatan anjing dap dan pkr, kalau mat sabu tak berani boleh lah letak abg kerdee yang bacul semasa disarawak atau anak fadhil noor atau lebih afdal meletak one rahim dan yang paling hebat meletakkan leman pelawak dan asiyah janji penipu. kedua ekor mamlu ni sangat layak mewakili party kuali. dengan kehebatan greencock, yong suka kafir ali porno pasti party kuali akan menang bergaya. semua dah ada complete, atau boleh uji pengaruah husam jamnapari, apakah akan berbau atau tidak atau kena sembelih,

ATAU YANG PALING AFDAL LETAKKAN MAD AWANG BERTANDING DIKUALA KANGSAR SEBAGAI MENGUJI party barua dap. dengan sokongan pengunci cina yang sudah beralih arah sekarang, kata kata mat salbu yang mengatakan party kuali perlukan undi cina untuk menang ke putrajaya pasti inilah medan terbaik untuk mat sabu untuk menguji pengaruh party kuali yang dikatakan sangat hebat sampaikan logo pun ciplak setesen tb india. lepas ini apa lagi yang party kuali akan buat, nak berjuang ISLAM jauh lagi, maklumlah mat sabu tidak suka hukum islam hatta mad awang sendiri menolak hukum hudud dijalankan kerana tak sampai waktu. atau diletakkan ulam mamak kepala lutut one g yang dikatakan mampu menghapaz seluruh kitab kristian majusi. mukasad sambil jual barang. 

Ulasan