Catatan

kepimpinan dap semakin terbuka kata faiz fadhil

satira geng 17

geng 18 sudah kekurangan satu ahli

ucapan geng 18 yang memalukan

pasma ke geng 18 yang pasti kita hadap macam kita hadap umno

mad awang saman je lah presiden pas bukan setakat gebang je

pasma menyenarai hitam pemimpin yang memperkecilkan mereka

berbekal semangat tok janggut mat sabu sudah dapat nama party baru

DAP tempat pembuangan sampah kecewa

G18 tak heran dengan PASar MAlam

timbalan setiausaha geng 18 terlebih lajak bangang

tahap ni aje pemikiran MSO

FAREWELL kolid samad

pasma dan geng18 dua entiti berbeza

geng 16 berbuka puasa dengan dap dan pkr

sama tak sama keluarlah PAS

G18, pasma, ngok ngok akan berGabung menjadi party baru

laa tak keluar lagi pas rupanya aku ingat dah keluar pas ..

GENG 18 membantu UMNO menang PRu yang akan datang

kerana jawatan tubuhlah party baru

tulisan buktikan pas tidak apa yang disangka oleh geng digulungkan

salahudin dan mahfuz tak payah lah terima perlantikkan ajk pas pusat

dulu berlagak gila sekarang ada ruang pulak kata kit siang

ingatkan cerdik rupanya bangang

ingat alkusyen je fitnah mat sabu pun dah masuk sama

otak yang hebat bila menulis

apakah melayu akan mengundi pkr dan dap selepas pas tiada dalam PR

party baru perlu ditubuhkan oleh geng jasamu dikenang

JASA MU DIKENANG KERANA MENJADI BARUA DAN BALACI DAP

kim siang makin kelabu asap