alahai bangangnya pemimpin Geng BARUA

party kita diambil alih untuk gantikan PAS, pas masih sah nak ganti kenapa, lainlah DAP yang masih tak sah lagi pemilihannya, sepatutnya geng barua buat party baru aje tak payah cakap nak ganti pas, dalam pas pun dapat 20% je undi kalau dikira, ia pemimpin yang dah expired, perempuan yang habis haid dah, nafsu ada tapi akal tiada dan kudrat pun tak adalah sangat, cakap banyak tapi hanya macam meriam, tan sri kadir yang tak hebat pun keluar umno dulu baru tubuh party baru tak adalah cakap banyak sebagaimana pemimpin yang kecewa kerana tak dilantik dan dipilih semula. kerana kecewa akhirnya membentuk party baru, kenapa masa masih menang tak keluar dan membina party baru, masa kalah baru bina party baru, tu pun beli party ambik jalan shortcut jugak. disini sudah nampak betapa tak mampunya mereka nak bina dari scratch party pun, sekadar menumpang pohon yang sudah ditanam.
U buat party BARU.. i suppoort u tau
hanya berbekal beberapa bangang yang membodek dan mengauta mereka, mat sabu and the geng membentuk party perkauman yang baru, nak mengambil alih peranan pas kenapa pulak... pas tak relevan lagi, sepatutnya geng barua lebih utarakan pandangan bukan ambik alih peranan pas yang sudah tak relevan di mata rakyat, bentuk party baru dan bina dari falsfah scratch bukannya jadi dedalu menghisap pokok lain. jika hanya mengambil alih dan menukar nama party tak bermakna sangat kerana tidak melalui kesusahan dan keperitan, hanya bercakap atau sudah tahu party yang akan dibuat hanyalah party setahun saja selepas habis bantuan dari dap bermakna party ni akan kiok dan pemimpinnya menikmati pencen sebagaimana cikgu pencen.

party baru tiada kekuatan yang mana mampu menarik mana mana pemimpin nak masuk party mereka kecuali mereka yang kecewa dalam pas, sudahnya hanya beberapa kerat pemimpin kecewa dengan ideolagi kafir mereka dalam party islam akan tinggal dalam muzium selepas ini, beberapa kerat pemimpin yang kecewa akan terus bercakap terus bercakap tanpa henti dan disokong oleh beberapa blog bengong. blog cakap banyak tapi tak mampu beri kemenangan di teluk intan yang diwakili oleh maskot dap, walaupun blog membuat tulisan yang hebat namun masih gagal menarik kafir mengundi maskot dap akhirnya kalah tertungging walaupun menang berapa ribu majoriti, dan mungkin ni menarik minat mujahit yang tak harap pun undi ahli pas,

Ulasan