raya menjelang tiba... mana party tupperware dap pkr psm

sepuluh atau sebelas hari lagi, party baru berkuasa turbo charge 2.0 akan tertubuhlah dengan bergaya, keahlian adalah menarik lebih dari 500k ahli pas, dengan berbekalkan pemimpin G17 yang digulung dan kecewa maka tertubuhlah party sujud dan rukuk kepada dap pkr dan psm. mat sabu sudah mengandaikan dia bukan ahli pas lagi dan akan bekerjasama dengan psm yang mempunyai ahli lebih ramai dari party mat sabu. kaawasan parlimen dan dun sudah diputuskan oleh mat sabu bersama geng 17 untuk bertanding dikawasan melayu dan melayu bercampur campur mengambil alih tempat PAS dalam pakatan rakyat versi 1.0 ciptaan bodoh nuar braham. pakatan rakyat yang diagungkan oleh mat sabu adalah pakatan yang tak pernah wujud tapi amat mulia dipandang oleh geng blogger bangang dan barua dap. tanpa pakatan pas akan tenggelam, kelantan pun pengsan, selangor dan penang dan perak akan ditawan oleh pakatan rakyat 2.0

party islam yang progresif setaraf dengan party AKP di turki yang sudah mengalami kekalahan kerana kebodohan melayan sekular dan kafir menjadikan akp makin malap dan tidak mampu mengubah perlembagaan turki sebagaimana yang dicanangkan. party serpihan yang amat hebat sudah menyembah bumi, dan mungkin partai mat sabu tidak akan bergitu, partai ini lebih kuat dan lebih islam dan akan mengamalkan nilai nilai yang hampir sama dengan islam tapi tetap kafir. nilai yang dimata mat sabu lebih mulia dari islam kerana nilai dap lebih baik dari nilai islam. islam tak berapa nak ok dimata mat sabu kecuali nilai islam dap saja bernilai dimata mat sabu.

geng 17 bersama sama blogger yang menjadi barua dap dan pkr psm boleh dah isi borang party mat sabu bukan setakat cakap dalam blog saja. bukan setakat mengulas kononnya pas sudah tak relevan, bukan setakat menyokong dalam hati. kena lah isi borang party mat sabu jika betul menyokong atau hanya setakat sembang kosong dalam blog. party mat sabu perlukan keahlian banyak sebab nak membandingkan pkr dan psm dan dap yang mulia, jika ahli hanya seposen, pkr dap dan psm hanya buat party mat sabu sebagai party lap kaki saja. kalau mat sabu gagal menarik ahli lebih 500k bermakna party mat sabu hanya cakap kuat macam tong kosong. party setakat bercakap kosong. 17 ahli sudah ada, tapi jika tak sampai seratus ahli menjelang tamat syawal susahlah mat sabu yang menerima sedekah dari dap.

Ulasan

  1. Terbaik bro!!! Parti Tupperware takder pelanggan!! Baik buat parti biskut raya!!

    BalasPadam

Catat Ulasan