masih ramai professional dalam pas

professional yang digulung dalam muktamar hanya mewakili 0.0001 peratus yang terdapat dalam pas, hanya blogger bengong dan bahalol saja yang mendakwa kononnya pas menyingkirkan professional kerana umno. blogger greenboc yang bodoh saja mendakwa bermacam macam hanya dari depan pc. dakwaan yang sudah berlalu hampir puluhan tahun, tapi tak ada apa apa yang berlaku, professional tetap bersama pas, meneruskan perjuangan dalam pas, profesional yang digulung bakal menubuhkan party baru selepas raya, apakah greenboc bengong akan masuk atau masih tinggal dalam pas. biasanya greenboc hanya menulis benda bodoh dalam blognya.

dakwaan demi dakwaan, fitnah demi fitnah terus dilemparkan kepada ulama dengan alasan bukan bencikan ulama hanya kata bahawa ulama tak pandai berpolitik, hanya mad awang yang fasih inggeris pandai politik tapi akhirnya digulung oleh muktamar. muktamar diwakili oleh pelbagai golongan, ulama professional, pekerja kampung orang kerja sendiri, semua ada tapi tak jugak memilih golongan yang digulungkan. apakah mereka sebodoh greenboc yang hanya mencari makan depan pc atau hanya pandai mengfitnah sambil copy paste mana mana ayat quran untuk kepentingan diri sendiri.

apa yang dap dan pkr pasti akan mendapat sanjungan greenboc bengong, yang pasti selepas raya greenboc dah boleh istiharkan diri masuk pasma atau party baru, jangan duk melangut lagi di serambi pas, boleh lah istiharkan diri masuk pasma party dap pkr atau party mat sabu atau party sosilis lebih bagus untuk dia. tulangbesi pasti seronok lepas ini dengan tertubuh party baru yang lebih islam. kolid samad akan lebih hebat pastinya dengan party baru. lagi senang nak ligan greenboc lepas ni.

Ulasan