demi menjaga poket mat sabu kena tubuh party baru

pakatan 2.0 kerja bodoh dan bangang mat sabu bermula. belum tubuh party baru tapi nak buat pakatan 2,0, tubuhlah dulu sebelum bercakap perkara bodoh termasuklah mengatakan bahawa kerajaan penang mempunyai nilai yang sama dengan nilai islam, jauh lah sangat kerajaan penang yang mana ketua menterinya adalah kafir, umno yang islam pun tak ada nilai islam inikan pula kerajaan kafir dap, mat sabu kena simbah dengan air longkang atau kerana tarikan wang dan poket menyebabkan mat sabu tiada lagi akhlak islam. menyamakan kerajaan kafir yang terang menolak hudud dengan nilai islam adalah bodoh dan bangang, kalau mat sabu nak membodohkan pengikutnya tak apalah janganlah buat kenyataan berbau lembu seperti itu.

kemungkinan besar party baru lebih baik dari pas dari sesiapa saja didunia ini, hanya geng 18 yang berakhlak islam tapi tidak beriman kepada allah. akhlak saja mulia tapi iman yilek, kena ugut dengan guan end terus mat sabu kecut perut, patuh dan tunduk kepada arahan dap supaya menubuhkan party baru selepas digulung dalam muktamar, sebanyak mana wang boleh diberikan asalkan mat sabu tunduk dan patuh kepada dap. apa saja kata dap pasti mempunyai nilai yang hampir sama dengan islam. betapa rendahnya pemikiran party rojak anjuran geng17 ini. jika nilai sudah hampir sama dengan islam bermakna islam tidak lagi elok dimata mat sabu, hanya ambik solat dan keluarkan zakat yang lain pergi mampuslah. pendapat geng 17 itulah selama ini mnjadi pegangann kuat termasuk blogger bengong mereka.

jika masih bersama pas, poket mat sabu akan robek, mujahid tidak boleh lagi menulis buku baru kerana kekurangan dana, mat sabu pernah berkata ada ahli pas akan menyertai dap satu masa dulu rupanya dia. aku ingatkan dia cakap kepada siapa rupanya dia sendiri yang akan menjadi lebih dari dap dari dap sendiri. kehebatan dap menjadi sanjungan mat sabu sekarang, islam tolak ke longkang, kekuatan dap adalah menjadi inspirasi mat sabu, party baru akan mengambil alih tempat pas dalam pakatan rakyat yang kuat lebih kuat dari pernah ada. masalahnya party mat sabu ada kekuatan akar atau hanyalah setakat berceramah siang dan malam, agenda penolak HUDUD adalah agenda utama jika tidak sumber tidak akan disalurkan oleh dap dan pkr kepada mat sabu. kearah party yang lebih kaya selepas ini. putrajaya menjadi impian mat sabu walaupun islam menjadi lembu.

Ulasan

  1. Umno dh tenat sebnrnya dan ahli2 umno dh meluat nk undi umno pd pru14...tang ni dap mmg tau...tp ke mana undi2 melayu umno nk pangkah? Either pas or pkr...but pkr xkan berjaya membawa undi2 melayu...pure n simple...so dap nk letakkan rejimen ke 10 mereka...letak topeng islam tp kononnya x seganas pas...so dat melayu2 yg kecewa dgn umno akn memangkah parti baru ni...so pkr...b careful...ur death is around the corner...jgn dok galak sgt nk buat pr2.0

    BalasPadam

Catat Ulasan