bangangnya setiausaha agung dap

nampaknya guam end akan gunakan duit mana untuk membayar umno setelah kalah di mahkamah perlembagaannya, blogger barua dia tengah cari nak kautim balik. bagaimana nak betulkan tanggapan bahawa km penang memang bangang, mengeluarkan ucapan didenda sebanyak 500k, kalau wang itu diberi kepada pasma pasti pasma lebih kuat menyalak selepas ini. apakah blogger barua dap sapu bawah karpet je berita bodoh dan bangang mengenai geng utama mat sabu. apakah blogger barua dap tengah pening nak kaunter balik penghakiman mahkamah kafir yang mereka agungkan. tak akan diamkan saja. lagipun mahkamah agung kafir yang putuskan bahawa guam end bersalah dan memang bodoh dan bangang. keputusan mahkamah yang diagunkan oleh geng barua penolak hukum islam adalag benar untuk guam end.

guam end yang belum disahkan jawatan setiausaha agung dap dijatuhkan hukuman, kena gadai apa untuk bayar saman ini, menarik balik elaun mat sabu dan mujahid dan beserta dengan gaji sekali atau bagaimana, apakah guam end mempunyai banyak sangat wang setelah memerintah penang. mungkin kutipan derma akan dilakukan oleh guam end atau blogger barua dap akan tolong guam end anjurkan party makan malam sebagaimana oktober fest. kolid samad tentu nak hadir. dengan keadaan dap belum disahkan lagi apakah dap akan diharamkan oleh ros, apakah implikasinya jika ros mengharamkan dap, apakah dap nak masuk pasma atau menolak party mat sabu bersama geng 16 mereka.

apakah ada kaitan DAP yang belum disahkan dengan kemelut dengan pakatan rakyat, dap terpaksa bergantung harap kepada umno untuk memastikan dap boleh disahkan, dengan itu dap menentang HUKUM ISLAM dengan kuat atas arahan umno, jika tidak mahu dap diharamkan dan guam end tidak lagi menjadi ketua menteri penang maka pas perlu disilambankan, dap dan pemimpin yang belum disahkan diarah oleh umno supaya menyalak kuat dan ia akan terus menyalak sebagaimana melayu dap menyalak jakim. apa saja yang berkaitan dengan islam akan disalak oleh dap sampaikan berbaju mandi pun boleh berurusan dengan adun kinrara. semua benda tentang islam akan dipandang jelik oleh dap, dan diarahkan melayu yang ada dalam dap membodohkan umat islam yang lain.

Ulasan