yang kalah diam lah sikit .. dua tahun lagi boleh cuba lagi

muktamar pas sudah melabuhkan tirai, ramai pemimpin dap dalam pas sudah digulung dan dilipat masuk ke dalam muzium. mat sabu boleh teruskan karier nyanyian syahdunya. mat sabu dikatakan akan meletakkan jawatan dalam penang punya kaki, gueng end sudah mengatakan tak ada masalah, inilah rupa kawan mat sabu yang diagung agungkan oleh mat sabu, mat sabu tidak dikekalkan kerana sudah kalah dan tiada nilai seposen pun kepada dap lagi. inilah nasib mat sabu selepas digulungkan oleh muktamar. setahun yang lalu sudah diingatkan bahawa mat sabu lebih pas dari pakatan rakyat atau lebih pas dari dap tapi mat sabu masih dengan pendiriannya tetap dap dari dap. akhirnya guang end sudah tak perlukan lagi mat sabu dalam perbadanan air, politik pecah perintah dan dihilangkan dari dunia realiti. mat sabu boleh berehat panjang dan mikir balik. apakah ada lagi blogger barua dan balaci akan mendekatinya lagi atau dibiarkan kekeringan keseorangan. mat sabu sepatutnya faham ertinya dulu sebelum digulungkan. penarik beca kena sedia duit belanja mat sabu kembali.

blogger barua dan balaci dap akan terus meminggirkan mat sabu selepas ini dan pemimpin dap dalam pas, kolid samad apakah akan masih dihormati oleh  budak barua dap penang atau ulom mamak kepala lutut masih berhubung dengan blueetooth atau bluetooth tak lagi biru ditelinga. kolid samad apakah masih diperlukan atau disepak kelongkang selepas kalah dalam muktamar. apakah kolid samad akan bising seperti biasa, tapi bila tiada nilai, siapa lagi nak berkawan dengan mamat bluetooth. info kepada blogger kurang dan kolid samad tiada lagi dalam ajk dewan harian dan susahlah blogger barua dap dan pkr nak menulis selepas ini. greenboc tulangbesi alkusyen semua tertutuplah maklumat, carilah maklumat dari utusan selepas ini untuk mengfitnah pas.

yang kalah bersama blogger barua dap dan pkr diamlah, cuba lagi 2 tahun lagi, bising bising pun kalah jugak, kasihan blogger kurang dah boleh cari makan selepas ini kerana tiada lagi bayaran akan dimasukkan ke dalam poket kerana kekurangan bahan nak ditulis, nak bising pun tak ada guna tak ada nilai dah, selama ini menulis pun ingatkan orang baca rupanya baca saja tak nilai. blogger barua dap boleh mohon kerja dengan dap penang kerana ramai dah orang pas macam mat sabu akan letak jawatan. budak kelabu asap penang mesti akan jadi pengerusi air di penang menggantikan abg mat sabu. sumber pasma lebih banyak akan masuk ke dalam poket tak payah lagi memungut derma nak bayar saman.


Ulasan