yang digulung masa untuk muhasabah diri

mat sabu masih mempertahankan kenyataan bodoh dan bangangnya, terlalu sibuk sangat mempertahankan dap, ucapan abg mat sabu sama dengan kenyataan orang arab, kita arab ramai kita ludah nercaya YAHUDI MATI DALAM AIR LUDAH, sampai sekarang arab kalah dengan YAHUDI. mat sabu kata dap kecik ada siku ada karate boleh digunakan oleh kita untuk katok dap, apakah mat sabu nak guna pada geng sebantalnya. mat sabu nak karate dap KA? jauh panggang dari api, pakai senyap sepi ajelah. sekarang pun tak berani nak cakap apa apa, masa rehat ni digunakan sepenuhnya oleh geng GULUNG untuk muhasabah diri atau melarikan diri terus kepada party lain, mat sabu boleh buat kira kira baru. bagaimana mat sabu hendak sangat bekerjasama dengan dap sampaikan sanggup jual apa saja demi kemenangan. apakah mat sabu masih lagi tak sedar dari mimpi yang panjang.
digulung oleh perwakilan
ulusan mahfuz nampaknya sangat mempertahankan party lain dari mengemaskan diri sendiri. sanggup menghina kenyataan sama party, ini kah kenyataan bekas pegawai penerangan pas. inikah perangai penerangan pas ke penerangan dap. berhemah mengeluarkan kenyataan tapi mahfuz sendiri tak berhemah mengeluarkan kenyataan. kenyataan mahfuz tidak berlapik tidak menggambarkan wajah sebenarnya. mahfuz patut dah keluarkan belangnya bukan setakat menyalahkan orang lain kerana digulung.

semoga yang digulung terus muhasabah atau melarikan diri masuk party lain. atau meneruskan kerja kerja dalam party. apakah benar kata mat sabu nak letak jawatan atau masuk party pasma yang ditaja oleh dap dan pkr. mat sabu apakah terus sinis selepas ini bersam pasma. apakah kuat sangat bila bekerjasama. pasma akan kuat atau sekadar menjadi roti basi. tunggu dan lihat.

Ulasan

  1. suruh la ular dlm semak yg ada jawatan kt penang dgn selangor letak jawatan. jgn muka x malu pulak

    BalasPadam

Catat Ulasan