mat sabu kena siap sedia untuk disepak keluar

nampaknya mat sabu masih lagi gong dengan  kenyataan bodoh dan bangang dia, mat sabu patut tengok diri sendiri kalau nak sangat berpakat dengan dap dan pkr, jika berpakat dengan dap dan pkr pas boleh menang banyak kerusi, kenapa abg mat sabu kalah dipendang, apakah kerana dipendang tak ada tahaluf siasi, kenapa pakatan rakyat tengah kuat mat sabu masih gagal menjadi mp walaupun di mana mana kawasan, apakah pas menyerahkan pendang kawasan kubu kuat pas pun mat sabu tertungging jilat chok. apakah mat sabu tak sedar sedar lagi kerana dibuai buai oleh guan end dan kit malang, apakah kerana jawatan di perbadanan air penang mat sabu jadi terlalu bodoh dan bangang sangat sampai terlupa dia kalah di pendang. dr zul pasma di kuala selangor pun kalah tertiarap dimasa pakatan rakyat kuat diselangor, inikah dinamakan hebat sangat bekerjasama.
kabinet dap mat sabu kolid samad pun 
kalau begini taraf pemikiran mat sabu yang banyak diberikan petua oleh penarik lanca patutlah di sepak keluar, mat sabu lebih banyak masa untuk bersama barbican dengan penarikbeca, maloan fakaq dap di penang boleh tolong mat sabu siarkan kenyataan bodoh dan bangang mat sabu. ketua pemuda pasdap telah disepak keluar dengan bangganya. ketua pemuda lama boleh lah isi borang dap atau borang pkr untuk menjadikan dia lebih layak mengeluarkan pendapat menentang presiden pas. esok suhaizan kaiat akan keluar pas bersama sama mat sabu jika mat sabu kalah jugak. mat sabu menunggu masa sebab rozi dah siap sedia nak mendaftarkan pasma sebagai party baru yang lebih dap dari dap dan pkr dari pkr. ia amat lebih dari segalanya., mad awang akan dilantik menjadi mursidul pekerja am pasma untuk membenarkan apa saja kenyataan dap dan pkr kepada islam.

dap kalah diteluk intan kerana kebodohan dan kebangangannya. bekerjasama tak menangkan dap dan dap boleh bertanding sendirian, mat sabu dengan berjuta pengikut akan boleh menang dalam pilihanraya yang baru. alkusyen, hanipa anak mydin mall, kolid samad  akan pasti dapat menjadi mp jika tidak bersama pas, nizar dap perak sudah tentu akan menjadi mb lebih lama dari 11 bulan jika bersama dap dan pkr. nizar dah boleh isi borang dap nga ngeh pasti tersengih ternganga lebih lagi dengan kemasukkan nizar. semoga tak jadi selipar jepun buruk daalam dap. mad awang tunggu masa je nak hilangkan diri lagi.

Ulasan