kebodohan barua barua dap dan pemimpin dap

nampaknya barua dap dan pemimpin dap sah sah dah bodoh dan bangang, bagi pelembu dap, ia akan mencari apa saja jalan untuk menghuduhkan pemimpin pas yang baru dilantik, cuma sekarang mana hilang mad awang yang fasih berbahasa inggeris, mesyuarat ajk pasma dalam bahasa inggeris tapi ahli pasma hanyalah berstatus cikgu pencen, blogger bangang dan pemimpin yang sudah ditolak dalam suasana sekarang, oleh kerana masih panas pasma masih cuba untuk naik ke dalam politik tapi mereka tiada apa apa kekuatan selain dibantu dari segi kewangan dan ahli pkr dap yang cuba mencatur kemenangan mereka dalam pas, akhirnya tumbang menyembah bumi, masih lagi berbunyi hangatlah dikatakan tapi makin lama makin sepi sebab tiada lagi rahsia pas keluar ke alam maya kerana pemimpin lama sudah digulung dilipat dan disimpan dalam muzium. cuma masih berbunyi kuat macam kompang dan tin kosong.
geng pengampu dap gila babi sekarang , ubat gila kuat belum mampu meredakan kemarahan mereka sebab kalah teruk dalam pemilihan muktamar.. 
alkusyen mencari mencedok mana mana saki baki kenyataan anak asmuni, atau yang ditulis oleh malaysiakini malaysia hari hari, malaysia bewak malaysia tipu, semua akan dicari oleh alkusyen sebab alkusyen sudah habis sumber, mahfuz pun dah direhatkan oleh muktamar, mana perginya nizar yang dikatakan hebat, kalah jugak bukan setakat kampar bahkan seluruh negara menolak nizar yang satu masa dulu dijulang sebagai wira akhirnya menjadi wira dap, banyak tindakan nizar memyebelahi dap dari pas, buat kenyataan tak mahu hukum hudud pun nak saman orang lain, dah disiarkan dalam akhbar nak nafikan pala hotak apa. bodoh dan bangang lah jawabnya.

mana pemimpin yang digulung dalam muktamar nampaknya tak akan dilantik tapi mereka dah menolak sebelum dilantik sebab blogger perak kata mereka ni jenis tak kelapaq jawatan cuma kelapaq pitis dari dap, hanya mat sabu dinaikkan bersama kerajaan dap rupanya mujahid penulis pas baru juga penerima ehsan dap, patutlah dap boleh je arah dua puppet mereka untuk bercakap bagi pihak mereka. majlis syura pas belum bermesyuarat tapi dah geger gila babi, bila MSU nak bertahaluf siasi dengan dap dan pkr, semua setuju bila nak bercerai bangun geng pengilla dap menentangnya, masuk dengan hukum agama islam keluar dengan hukum agama tapi mereka penggila dap mencari salah silap. hebatnya pengampu dan pembodek dap, dap belum suruh mereka sendiri menggadaikan maruah mereka, ada maruah ke jadi balaci dan barua dap.. humban dalam longkang je

Ulasan