digulung pun masih berbunyi - jenis tak kelapaq ke kelapaq jawatan

blogger barua dap terus memainkan isu usul muktamar pas, disertai oleh pemimpin yang sudah digulunkan, mat sabu, asmuni awi, kolid samad, mujahid rawa, mahfuz terus lantang bersuara. blogger barua terus memberi ruang untuk pemimpin dap dalam pas memberikan kenyataan demi kenyataan, selama ini pemimpin ini dianggap cerdik tapi rupanya tak ada apa apa hanya ikut saja kemahuan blogger bodoh dan bangang. yang hanya menulis dari komputer pun di percayai oleh geng yang digulungkan. selama ini ingatkan cerdik tapi digunakan oleh geng barua dap aje rupanya, patutlah buat kenyataan merapu meraban sepanjang masa. akp malaysia nak ditubuhkan pada 13 jun atau jadi party tupperware ajelah.
blogger barua dap
mat sabu bersilih ganti membuat kenyataan, bersilih ganti malaysiakini malaysianinsider blogger memberikan liputan menyeluruh, kononnya serangan cyber mereka amat berkesan tapi tak ada apa apa pun selain syok sendiri. sebelum muktamar memberikan ruang kepada calon dap menjadi presiden pas, yang fasih berbahasa inggeris, akhirnya tertungging ke longkang, terus bersembunyi dan hilangkan diri seperti biasa. mungkin hanya boleh dijumpai oleh nizar dan alkusyen. mana nizar tak berikan kenyataan selepas digulung, mungkin duk muhasabah diri atau dah saabah doh kena tendang. terlalu banyak sangat buat kenyataan party lain dari party sendiri. tak gila ke namanya buat kenyataan party lain menentang party sendiri. kebodohan melampau.

bunyi bunyi ini akan diam siikit masa lagi, sekarang masih panas mempertahankan diri, setelah malu gagal memenangkan walaupun 7 9 orang pemimpin yang dianggap hebat dalam pas, blogger barua dap terpaksa cari jalan lain untuk menutup kekalahan, mencari isu agar nampak pas makin teruk dan buruk walaupun tiada apa apa yang akan berlaku. majlis syura adalah kuasa tertinggi tapi petafsiran peguam yang kalah muktamar adalah kuasa tertinggi, dulu masa pas bertahalul siasi kuasa majlis syura di gunakan, sejak bila majlis syura tak diperlukan untuk membuat keputusan, asmuni pun turut bengong, blogger barua dap bengong tak apa sebab sekolah pun tak tinggi, hanya jadi sb umno pun jawatn tertinggi yang dapat dipohon, yang paling tinggi jadi hamba abdi umno, yang jadi barua dap ramai sebab tak cerdik. dap suruh hina agama islam pun sanggup demi atas keadilan.

Ulasan

  1. KAO MEMANG KAKI BAKAR......HARI2 KAO CUCUH MAU PANAS PUNGGUNG MAMAT HARAMJADAH DAP NI HAHAHAHA

    BalasPadam
  2. FZT.......CE KAO KOMEN SKIT

    BalasPadam

Catat Ulasan