dewan ulama pas buat keputusan - blogger barua dan balaci dap kata keputusan pelik

dewan ulama pas bersuara hari ni, suara mereka mahu putuskan hubungan dengan dap bengong tapi blogger barua dan balaci dap rasa pelik dengan keputusan itu, bila dap memutuskan hubungan dengan presiden pas tapi tidak memutuskan hubungan dengan pemimpin pas seperti mat sabu hanipa mydin saari sungkit kolid samad nizar dap mad awang, dr zul, apakah keputusan dap bengong tak dinamakan bahalol tapi blogger barua dan balaci dap boleh menerima apa sjaa keputusan dap bengong tanpa banyak soal tanya. inilah contoh kebodohan blogger barua dap. apa saja keputusan ulama akan di sanggah demi dap kafir, itu lah hebat blogger barua dap. nizar pasti marah dengan keputusan dewan ulama pas kerana nizar sudah sehati sejiwa dengan dap tak mahu dilaksanakan hukum hudud di perak. nizar pasti melenting sebab dap dah bagi amaran padanya jika dia tak setuju dengan dap dap tak akan setuju lagi dia dilantik lagi menjadi mb boneka mereka.
roket terbang sendirian sebab dah hebat
keputusan dewan ulama pas tepat dalam masa ini bagaimana menangkis serangan dap kafir kepada party islam semalaysia. islam tak pernah campur tangan dalam ugama kafir kenapa kafir dap sibuk sangat campur dalam hukum islam, yang pasti dap makin berani mencampuri urusan agama islam kerana ada pemimpin dap dalam pas yang akan membela mereka. nampaknya suara suhaizan tak laku lagi selepas ini, bekas ketua pemuda pas akan ditendang ke longkang. suhaizan tak akan kedengaran lepas ini dan suara nizar akan tenggelam dalam parit belakang rumah alkusyen. nizar akan jadi pengelap kaki dap ajelah lepas ni lepas kalah ajk pas pusat. ydp dah tak ada lagi sebab terlalu dap dari dap.

keputusan dewan ulama pas akan dibawa ke muktamar untuk diluluskan nanti, keputusan muktamar yang akan ditentang oleh pemimpin dappas, apakah usul ini akan diluluskan sebulat suara atau timbalan presiden dappas akan menentang usul yang akan dibawa oleh dewan ulama pas. jika dap memutuskan kerjasama dengan hanya presiden pas, dewan ulama pas mahu memutuskan semua hubungan dengan pemimpin dap, dap party yang tak layak untuk bekerjasama kerana terlalu banyak campur tangan dalam party lain, dap boleh bawak semua geng pasdap mereka, mat sabu boleh bertanding di penang dan dilantik menjadi timbalan ketua menteri. atau lebih hebat mat sabu bertanding di parlimen untuk dilantik menjadi menteri dalam kabinet bayang bayang.

Ulasan