blogger barua dap malaysiakini malaysiainsider tiada info lagi nak ditulis

setelah mengulung pemimpin yang bermulut ceret beret, media yang berniat jahat tidak ada lagi modal nak menyerang pas, segala serangan hanya bersifat andaian semata mata, kerahsiaan pas selamat dalam pemimpin amanah, blueetooth yang sentiasa biru nampaknya tak ada lagi modal nak menulis dalam blognya, blog alkusyen menyepi kerana tiada modal nak menyerang pas dan presiden, patutlah blogger barua dap menyerang gila gila dan berkempen dengan semangat kesukanan yang tinggi kerana risau tiada lagi pemimpin pas yang memberikan info maklumat mesyuarat jawatankuasa pas. kasihan mereka nak menulis tiada modal, kena tunggu cari kot kot ada wartawan macam zul bagi maklumat. sunyi sepi malaysiakini selain menyalak yalak benda bodoh ajelah.

blogger tiada sumber lagi, dimana nak cari, sekadar mengfitnah, tiada lagi nak ditulis, kasihan pada mereka, sumber iklan akan berkurangan kalau kurang mengfitnah pas, cari dalam suratkhabar umno ajelah lepas ni untuk fitnah pas dan membenarkan dap, tiada apa lagi nak ditulis sebab penarikbeca tiada saluran mad sabu, alfukuq tiada blueetooth nak di salurkan, zul sulong, tarmizi jam dinding dan wan nordin gunakan maklumat party untuk menyerang pemimpin pas dan memberikan maklumat kepada malaysiakini dan malaysiainsider, mana ketulangbesi yang yang akan mengadakan tabung lagi untuk kutip derma nak saman pas seperti biasa.

kenyataan presiden pas mengarahkan ketua penapis usul meluluskan memutuskan hubungan dap bengong dibesarkan oleh mahfuz, dicedok dari laporan media cetak umno, blogger barua dap yang kurang maklumat menulis kononnya dengan fakta, hanya presiden pas arahkan usul diluluskan tanpa bahas, padahAL MAt sabu sendiri hadir, bagaimana mat sabu akan nafikan bila berhadapan dengan big boss dia guam end nanti. pas tidak diperlukan oleh dap dah lama dap nak halau pas dari penang, wajah celaka guam end sudah terbukti tapi yang pasti akan dibersihkan oleh makhluk makhluk dari pas yang telah digulungkan.

Ulasan