blogger barua dap dan balaci pkr terpaksa ulang kisah lama

setelah pemimpin dap dalam pas kalah teruk kerana gagal mempertahankan jawatan masing masing, mereka mendedahkan apa saja kononnya ia satu maklumat kepada penyokong pas, kasihan mereka yang digulung dah merepek dan merapu meraban bersama blogger bengong mereka. ada yang mencadangkan tubuh party baru seperti mana AKP, pasma sendiri yang dibela dan ditaja oleh dap dan pkr masih takut takut dan malu malu babi nak tubuhkan pasma sebagai party politik, party politik yang mana akan menjadi senasib dengan hamim berjasa, s46, party negara, islah dan party tupperware hanyalah tinggal dalam muzium untuk diingati oleh generasi sebelum kiamat. wajah wajah perosak party dan pengampu pembodek kepada pemimpin lain. siang malam menjadi pengampu tapi tak mengaku bersalah siap nyanyi lagu lagi.
tengah fikir nak fitnah apa lagi ni
dimana kekuatan pengampu dan pembodek dap dalam pas, apakah hanya bergayut dijubah atau hanya bercakap besar dalam internet, memerlukan blogger barua untuk menyiarkan ucapan mereka, maklumlah inilah penyokong sejati, kita lihatlah sejauh mana akan bertahan, seminggu atau hanya melayu mudah lupa, selepas seminggu blogger barua akan melupakan pemimpin pas yang sudah disepak dijatuhkan direhatkan kerana banyak sangat kecederaan sewaktu berlawan dengan umno, akhirnya meniru perangai umno mempertahankan mca dan pemimpin dap dalam pas mempertahankan dap dan pkr dalam usaha menghina islam, oleh kerana terlalu mengagungkan kehebatan pemimpin dap yang bengong diri sendiri cedera parah. terlalu sibuk sangat nak pertahankan dap dan pkr dan mencemuh sesama sendiri.

sekarang pun dap dan pkr tak nak menyokong hukum islam apakah jaminan nak laksanakan hukum islam bila menawan putrajaya, mat sabu boleh siku dan lutut dap yang kecik dan akhirnya mat sabu nak karate dap, sekarang pun mat sabu tak berani inikan pula dah menjawat jawatan lagi besar di peringkat persekutuan. semua ada kepentingan rupanya dalam penang punya kaki, patutlah tak berani nak lawan big boss. rupanya dah lama makan kiri kanan dalam kerajaan penang punya kaki. bising rupanya nak jaga periuk belanga, bila kalah baru semua terbongkar, ada jawatan dalam penang punya kaki. bila guam end bercakap semua kena sokong... idup mat sabu yang jadi agen dap dalam pas..

Ulasan