betapa bodoh dan banganya alkusyen dap

oleh kerana hampir semua geng pasma bengong kalah, alkusyen terpaksa mereka cipta isu untuk mengfitnah pas seluruhnya. kegagalan penulisan alkusyen mempengaruhi perwakilan menunjukkan tulisan cikgu pencen bahalol ini bersama tulangbesi terpaksa cipta fitnah demi melangsungkan kerja kerja jahat mereka. bila dap memutuskan hubungan dengan presiden pas mereka kata dap hebat tak ke bodoh nama dap bila memutuskan dengan presiden pas tapi nak bersama dengan pemimpin yang lunak dengan mereka. halalkan mengutuk agama islam, pemimpin pas tak pernah campur tangan dalam agama kafir mereka tapi mereka dengan segala senang hati mencampurti urusan agama islam dengan dibantu oleh orang islam untuk membenarkan apa saja kritikan kepada agama islam. orang islam sendiri dengan bangganya sangat membenarkan orang kafir mengkritik agama islam.
big boss pasma
betapa bahalol dan bangangnya cikgu pencen ini, sepatutnya alkusyen sudah keluar dari pas dan masuk pasma dan membentuk kerja kerja celaka dan lahanat kepada islam, pasma sepatutnya sudah didaftarkan bila mad awang kalah, mad sabu tertungging, hanipa kolid samad, zul hatta nizar dah tersembam ke longkang, sepatutnya mereka dah istihar keluar dari pas menyertai pasma atau dap atau pkr atau pun soscilies. mujahid dah boleh terbit buku baru, menuju pasar malam baru. alkusyen kenalah kerja kuat untuk memastikan pas kalah diperak, pasma akan menjadi kuasa besar yang baru menggantikan pas, apakah pasma  hanya berani berkokok dalam kandang babi saja, keluar dari pas dan masuklah dalam pasar malam. apakah alkusyen hanya pandai mengkritik tak pandai memimpin, atau sekadar bercakap saja hebat tapi tak ada pengikut atau balaci nak ikut mereka.

dengan berbekalkan semangat pasarmalam, apakah alkusyen tak percaya kepada kefasihan mad awang berbahasa inggeris, menjadi calon dap dalam bertanding presiden pas. apakah nizar boneka dap tak berani nak sahut cabaran supaya masuk pasma atau pegang lilin aje berani. apakah hanipa mydin mall tak berani nak jadi calon pasma di sepang. zulhasmi almakanan setiausaha agung pasma tak akan tak berani nak buat borang baru isi penuh. apakah hatta sallahudin di johor tak berani nak bertanding dinusa jaya, bukan ke undi cina banyak sangat memenangkan pasma. kenapa menikus atau hanya setakat besar cakap. alkusyen masuklah dap atau pkr atau pasma itu lagi baik.

majlis syura ulama dan dewan ulama pas pun alkusyen tak kenal, patutlah dah join pasar malam kerana ia amat sesuai dengannya. apa punya bengong cikgu pencen ni

Ulasan

Catat Ulasan