akp hilang majoriti geng pro dap hilang jawatan

nasib party akp party hebat diturki akhirnya ditolak oleh rakyat turki, kekuasaan party akp selama 13 tahun akhirnya menemui titik kebodohan, kehebatan erdodan juga tidak lagi diperlukan oleh rakyat turki, akp party kebangaan tarmizi mad jam, yang mahu mat sabu menubuhkan party style party akp akhirnya terpaksa berhenti sejenak melihat kejatuhan akp dari menguasai 51 peratus undi turki akhir tidak mempunyai kekuatan majoriti untuk mendirikan kerajaan. apakah pasma akan menarik balik cadangan menubuhkan party sehebat akp atau terus menerus merosakkan pas dari dalam. atau nasib pasma sama dengan nasib hamim berjasa dan islah atau semangat 46 atau pkr yang akan hilang negeri selangor. selangor pkr masih perlukan pas untuk memerintah dan juga dap, tapi pkr boleh dapat 2 ekor barua dan balaci pas untuk mengesahkan kerajaan mereka. itu tak susah, sudah dua ekor ahli adun yang ada boleh menyatakan baiah lagi dengan pkr.
lampu mentol 73 watt lambang party AKP
lambang party tarmizi jam apa ya,,
mat sabu and the gang akan mengkorner baring selepas ini, akp tumbang sebab tu perlu bergabung ayat popular mat sabu sampaikan menremehkan pemimpin party sendiri, akhirnya rasa pelik dia dapat undi sedikit, masa dikalah dipendang tak rasa pelik pulak, dap dan pkr tak datang tolong mat sabu ke untuk berkempen, berehatlah mat sabu, sudah terlalu lama hidup dengan dap dan pkr, hilangkan kebodohan dalam diri bila bersama dap dan pkr, kembalilah bersama pas, menentang dap dan pkr dan umno yang menyusahkan rakyat, kalau mat sabu terus dibengongkan oleh penarikbeca adukatakguna pasti mat sabu akan menubuhkan party baru bersama mujahid, hanipa mydin yang terlalu banyak kes party pas sampaikan tak balik ke rumah, zaman wan mutalib seorang je peguam dalam pas tak ada pulak wan mutalib cakap dia terlalu sibuk dan sibuk melawan pemimpin pas sendiri. tidak lah sebodoh abg kerdeeee. siang malam mengutuk hukum sendiri

kejatuhan puak puak liberal nampak seperti domino, akp kebangaaan mereka nampaknya rebah menyembah bumi, target 400 kerusi hanya dapat 258 kerusi, duk hina wakil pas nak bertanding diseluruh kawasan, yang ada dalam semenanjung pun kalah, bagi kerusi kuat pun tumbang, dikuala selangor yang dikatakan hebat pun rebah pengson berbuih  ,mulut. tak adA sokongan dap dan pkr ke, pkr yang amat kuat diselangor tapi harapkan ehsan party lain nak tubuhkan kerajaan, dengan berbekalkan mulut mat lampir jangan campur tangan dalam hal pkr tapi bila nak tubuh kerajaan cari pulak pas, dapatlah 2 ekor barua dan balaci dari pas. profesional tetap bersama pas, cuma pak lawak dan penyanyi je duk sibuk sangat mencaci dan menghina ulama, pak lawak hutang bila nak bayar jangan sibuk duk kutuk ulama sangat.

Ulasan