mat sabu letak jawatan timbalan presiden pas

mat sabu tidak akan memberikan apa apa komen tentang kes rakaman suara yang memberikan penerangan untuk menggulingkan presiden agar dia naik menjadi presiden pas yang baru dan menjadi anjing kepada pkr dan dap. itu lah matlamat mat sabu dan geng pasmanya. sudah diberikan jaminan bila dia menjadi presiden pas, segala bentuk tindakan pkr dan dap akan di jawab YA oleh mat sabu demi menjaga periuk nasinya dan perjanjiannya perlantikkan menjadi menteri kabinet ketua umum jika menang dalam pru ke 14. mat sabu dikatakan sudah menandatangi perjanjian itu tanpa pengetahuaan ahli pas. dan dihadapan ahli pas mat sabu berjanji akan mempertahankan presiden pas dan membantu dirinya sendiri.

siasatan yang akan dijalankan oleh setiausaha agung hanya lah satu siasatan yang tak akan kemana mana kerana ahlijawatankuasa pas yang ada diperingkat pusat sudah menandatangi satu surat mendesak jawatankuasa disiplin party memberikan keputusan mat sabu hatta dan athirah tidak bersalah. pergulingan presiden mana mana party dihalalkan oleh ahli jawatankuasa pas. mat sabu dengan bantuan dana dap dan pkr sudah bergerak keseluruh kawasan pas seluruh malaysia untuk memberikan penerangan dan menyuap perwakilan yang akan mengundi dalam muktamar pas yang akan berlangsung.

mat sabu sudah berjanji dengan semua dap dan pkr bahawa pas akan kekal dalam pakatan rakyat jika beliau dipilih menjadi presiden dan akan membuang semua ulama pas kecuali yang sealirannya. mat awang salah seorang yang akan dilantik menjadi mursyidul am pas menggantikan haron din jika mat sabu menang dalam jawatan presiden pas. mat sabu sudah berjanji akan memberikan jawatan menteri cap dijabatan perdana menteri jika menang dalam pru ke 14. mad awang akan memberikan segala fatwa membenarkan tindakan mat sabu. dan akan menghalalkan segala tindakan mat sabu dalam membersihkan pas dari islam seluruhnya.

fahaman selain dari islam akan dibawa masuk dan akan dihalalkan oleh mad awang dari perak. segala bentuk yang bercanggah dengan fahaman mat sabu akan difatwakan oleh mad awang sebagai haram. mat sabu juga sudah berjanji dengan kawan baiknya yang mana satu masa dulu pernah meminjam duit untuk belanja kawan kerana kefakiran mat sabu bahawa dia akan menghalalkan fahaman kawan baiknya jika ia berkuasa nanti.


Ulasan

  1. Dah lah tu.Jangan buat fitnah dan asyik menghasut shj.

    BalasPadam
  2. TAHNIAH BRO....ULASAN YANG BUAT PENCACAI PKR DAN DAP MARAH

    PENJILAT DAP DAN PKR DI ATAS MARAH TU HUHUHUHU (FARAH)

    BalasPadam

Catat Ulasan