terkini diselangor - ceramah mengaibkan Kolid berahim diteruskan

SELAMAT HARI LAHIR NUAR BERAHIM. SEMOGA LEBIH HEBAT DARI BELEBAB. acara ceramah penerangan akan berterusan malam ni, selepas seharian membantai dan membelasah dikiri kanan atas bawah kolid berahim. satu benda tak ada yang elok mengenai kolid berahim, waktu ini sudah dilalui oleh nuar berahim dan keluarganya tapi nampaknya ia juga membawa perangai yang sama dengan umno. bini ketua umum mula mempamerkan kehebatan berpidato maklumlah bini ketua umum. Nuar berahim sepatutnya tidak menghalalkan cara untuk memastikan bini dia menjadi MB selangor. nuar berahim sepatut menunjukkan contoh tauladan yang baik bukan menjadi maloan dalam kes seperti ini.

kemana hilang pencacai pencacai pkr seperti tulangbesi yang didapati menipu mengeditkan video tok guru nik aziz." kasar je ucapan tok guru nik aziz, ITU DIA PUNYA PASAL KALAU TAK NAK TERIMA KEPUTUSAN MAJLIS SYURA ULAMA PAS" SAYA HANYA BERCAKAP SEKALI. apakah tulangbesi sedang sibuk mengeditkan video terbaru atau sedang merangka serangan baru dan fitnah terbaru. pencacai pencacai yang tinggal tak ramai kemana sepi je alam maya sejak kolid kena sack. kolid samad duk baca tasbih gamaknya atau sedang berfikir nama party baru yang diwar warkan oleh wartawan reformasi. kononnya professional dalam pas sedang mencipta party baru untuk meninggalkan pas. hanipa mydin sedang membuat perlembagaan baru party baru yang lebih wala' kepada ketua umum pkr lebih dari sesiapa di malaysia. atau dirangka oleh zulhasmi peguam yang sama tolol dengan hanipa mydin.

saksikanlah malam ni akan lebih hebat menyerang peribadi kolid berahim. segalanya akan dilondehkan oleh PEMIMPIN UTAMA PKR, cuma yang tak pasti mengapa NUAR BERAHIM TIDAK BERPIDATO DAN BERSIFAT LEMBU KENYANG SAJA. apakah kerna BIRTHDAY BOY, BIRTHDAY BOY TIDAK AKAN BERUCAP TAPI MALAM INI, BIRTHDAY BOY AKAN BERUCAP DAN MEMBELA SEGALA TINDAK TANDUK BANGANGNYA. mungkin nuar berahim masih berharap kolid meletakkan jawatan hari ini semperna harilahirnya. hadiah yang dinantikan oleh nuar berahim tidak menjadi kenyataan jugak. kolid berahim tetap tidak memberikan laluan kepada jijah. nampaknya hadiah yang ditunggu oleh nuar berahim tidak menjadi kenyataan.

pencacai pencacai barua terus nganga malam ini mendengar auta dan fitnah yang sedang menggila di selangor. fitnah dari pemimpin pkr kepada kolid berahim akan berterusan sampai kolid mengaku kalah. mungkin malam ini peguam pas, ajk pas pusat akan bersama sama memaki hamum kolid berahim atau menaburkan fitnah yang sama. menongkok tambah apa yang disediakan oleh pkr. 91 muka surat salah laku kolid berahim akan dijadikan hikayat 1001 malam oleh pemimpin pkr yang sedang menggila mengfitnah. tanpa disedari PKR DAN UMNO ADALAH JENIS YANG SAMA. gunakan fitnah untuk menjatuhkan sesiapa yang melawan mereka. jahanamlah


Ulasan