tricky leaks - kickdefella semulia iblis

kickdefella dengan bangga scan sijil sakit suami cikgu normala, dalam keadaan bangang pun masih mengulas, rupanya tak boleh ambik gaji kalu mc rupanya. claim duit rakyat datang berkempen untuk umno boleh pula. lubang neraka kick makin meluas dan tak mustahil kick akan lebih cepat ke dalam lebih cepat. kepanasan lubang neraka hebat. jadilah manusia kick jangan jadi setan. kalau tak mulia pun jadilah insan berguna walaupun masa lama demo kawe belum dedahkan lagi. kawe tengok kalau ado maso lepas prk merlimau, kawe gali sikit sikit maso sile kick. tempat lepak kick, masa santai kick ke guano. kalau ghaso hebat kawe raso kawe nak cari gak masa sile demo. hebat sangat ke atau terkutuk sangat masa lampau dulu sebelum husam kutip celaka ini masuk kedalam kerajaan kelantan.

mintak tok guru buat fatwa ambik gaji tapi tak bekerja, kick masa duduk dalam pmbk dulu satu kerja pun tak buat. bagaimanakah seorang yang dibayar oleh kerajaan kelantan boleh merayau tak buat kerja ambik gambar sana sini lepas tu dapat gaji rm4000 sebulan tak termasuk claim lain. aku suka nasihatkan kick agar bayar balik duit pmbk yang sudah dikedarah oleh kick sewaktu bekerja dulu. ambik sikit sikit dah le. sampai 4 juta hang kedarah. dasar umno biasalah kick akan bawak sampai  ke lubang neraka punya. kick lebih mulia kalau duduk diam kat rumah sampai buat web pakai wordpress untuk melaporkan dari kelabmalam dan sambil minum minum kan. apasalahnya kick duduk kelabmalam di kl tanpa perlu menyentuh hal  politik kerana kick tak tahu apa tentang politik pun. menjadi barua, menjadi pondan dan sebagai penadah tangan kepada sesiapa saja yang lalu lalang. kasihan kick dah jadi begitu tak apalah kick. baik hang balik rumah hang kat kelab malam dok soh nak mengulas pasal politik, hang tu bodoh dan bangang, kalau hang tulis lagi nampak bangang dan semakin celaka.

malang siapa kutip lagi kick yang celaka ini. husam kena istiharkan berlepas diri dari makhluk durjana ini. tak lama lagi husam pula akan berhadapan dengan sprm dan polis, pelbagai kerja kerja husam telah discan oleh kick yang celaka ini. walaupun husam buang kelongkang akan dikutip olehnya. sebarang hubungan husam dengan kick hendaklah dimatikan. samada hubungan batin atau zahir. tiada tempat untuk celaka ini dalam parti yang dikatakan buruk pada pandangan matanya. kick merasakan dirinya amat mulia dan semulia iblis kerana iblis saja yang enggan tunduk kepada nabi adam sebab dia merasakan dia mulia sekali. jadilah dia penentang allah. hidup berkekalan dalam neraka jahanam dan sebelum mampus dia telah berikrar akan menyesatkan seberapa banyak manusia di alam dunia ini.

Ulasan