tricky leaks - kempen kempen, hasut hasutan, fitnah fitnahan.

kempen dah masuk fasa terkahir ditenang. kempen umno masih menjurus menyerang kepada cikgu mala dan suami. hari ini markom santoso diarah oleh majidin untuk menyiasat medical certifacte (mc), kalu sakit duduk rumah kata majidin. markom pasti akan menggunakan kuasanya. markom akan bukak pekong kali ini. dah lama dia dendam dengan cikgu cikgu yang menyokong pembangkang. kali ini markom akan mengenakan apa saja tindakan sebagai amaran kepada mana mana cikgu yang berani menentang umno dijohor. markom atau hantu kom kom akan menyerang mana mana cikgu cikgu yang dikatakan penyokong atau ahli pembangkang. dengan araham majidin sebagai menteri pelajaran paling bangang dalam sejarah malaysia disambut baik oleh markom. markom gembira sungguh dengan arahan ini. tanpa segan silu akan melaksanakan arahan majidin.

kempen umno termasuk mengadakan sambutan tahun baru lebih awal dari sambutan sebenarnya. kempen ini diketuai oleh chua jr porno yang bertelinga pekak. sebab apa dikatakan pekak sebab lain yang ditanya lain pula di dengarnya. menteri tak perlu cuti mc sebab datang sebagai menteri boleh claim berkempen untuk umno celaka. markom boleh datang ke tenang sebab nak siasat mc suami cikgu mala, datang siasat atas arahan majidin tapi boleh claim lagi duit rakyat. celaka sungguh umno ni. datang kempen untuk umno tapi claim pakai duit rakyat. umno celaka ingat rakyat yang sokong umno saja ke yang bayar cukai. boleh claim duit aje kerjanya. celaka pasberuk pun claim duit dari rakyat. mudin wakil menteri polis pun claim duit rakyat. mudin dah mula main kasar dengan nuar berahim. polis dah mulai siasat hubungan nuar berahim dengan alqaeda selepas plot cerita longgar saifol  alturaksi.

esok kalau markom datang siasat pasti boleh claim banyak sikit maklumlah esok hari bercuti apa dijohor. semoga markom tenang ditenang dan damai menyiasat jangan termasuk dalam air banjir dah. kalau aku jumpa markom aku tak selamatkan, biar dia lemas baru kita selamatkan dia. mana tahu tengah lemas pegang surat mc suami cikgu mala. tengah tengah siasat banjir kilat melanda. umno ni cepat benar hilang macam pelesit bila air banjir makin naik. yelah setan mesti takutkan air, setan ini dari api jadi kalau dengan air cepat padam sikit. setan tak akan menyelamatkan pengikutnya. di biarkan pengikut lemas dalam banjir. semoga banjir datang lagi hari mengundi. pasti setan tak ada seekor kat sini lari balik keputrjaya. kalau tinggal pengikut hanya setan, senang kita kerjain. jadi markom dah aku. lama sangat bercakap bahasa indon di sini.

Ulasan