kafir dap merestui dan mengangkat mb baru kelate

kit siang yang klepetokrasi mengangkat jin gila mereng huse menjadi mb baru qlate walaupun pru ke 14 belum nampak bayang pan akan menang dimana mana mereka bertanding. kit siang yang mereng menjadi pemutus kuasa yang mana boleh memberikan keputusan tanpa dapat dicanggah oleh mana mana pemimpin pakatan yang lain. jika kit siang membuat keputusan ia adalah keputusan rasmi, anjing dan barua balaci dalam pakatan terutama pemimpin pan akan tunduk sujud patuh walaupun tidak diadakan mesyuarat majlis presiden pakatan. jika suara kit siang pasti semua akan sujud bila kafir dap bersuara. mahathir pun senyap. pkr tak payah lah dah hanyut. pan party anjing dap pun dah suruh pkr bubar sedangkan dewa dap sudah bersuara bahawa pan party yang tidak ada nilai tambah selain menyalak mana mana kenyataan pas. segala keputusan dibuat oleh kafir dap dan pasti pan akan bersetuju.

pan dengan senyuman gembira bila dewa api mengangkat pan sebagai mb qlate yang baru walaupun kerusi ada pun mencuri dan merompak. mungkin mana mana adun atau mp yang menang dari party mana masuk pan pasti akan diangkat menjadi mb qlate. dengan kekuatan ketua pemuda pan sampah pasti pan menuju kehancuran. huse akan mereng dan senget sebelah muka jika masih gagal menang dun salor atau parlimen kota bharu. hayat huse jin senget pasti akan hilang diarus zaman bila gagal mempertahankan salor dan akan kalah dimana jua pan bertanding. pan qlate yang dikatakan hebat dengan adanya huse dan one rahim bersama che berahim bengong pasti tidak akan menang kerana kebodohan huse mencatur gerakan. dap kafir berjaya membodoh dan membahalokkan pan qlate dan seluruh malaysia. di terengganu pan belum menerima watikah perlantikan mb baru walaupun diwar warkan bahawa pan akan bertanding di 24 dun dan pkr 8 dun. tapi wajah mb pan qlate belum mererima restu kafir dap. mungkin kekurangan bayaran kepada dewa api gamaknya. che long dikatakan sudah beralih arah menyepi diri membawa diri ke kuala lumpur.

Ulasan

  1. Ya....sebab tu aku sokong PAS, PAS sokong UMNOBN yang ada parti MCA, MIC, Gerakan dsb. Bodohnya aku sebab tak tahu MCA, MIC, Gerakan parti orang Islam juga he he he sokong PAS bermakna celakalah orang itu.

    BalasPadam

Catat Ulasan