bangangnya shahbudin dan pemimpan pan bengong

shahbudin yang terkenal sebagai barua umno cuba berlagak tahu politik sedangkan dia sendiri adalah umno dulu kini dan selamanya, jika tak cerdik atau lebih tepat bangang dan bodoh tak payah lah tulis benda benda yang semua orang tahu sebagainya. sebagai penulis upahan dan penyanjung mahathir shahbudin makin jelas membodohkan diri sendiri dan penyokong pan yang sememangnya bahalol. pan yang menjadi penyembah kafir tidak perlu berkata apa selain akan menyalak apabila tokong berbunyi. selepas ini jika kafir dap menyuruh manusia islam tak solat pun pasti pan akan bersetuju. 1mdb sepatutnya diselesaikan dalam negara bukannya menjemput yahudi menyelesaikan masalah 1mdb. shahbudin sendiri tak faham apa itu 1mdb. dak tak kenal apa itu 1mdb. semuanya bermula dari rafizi raja fitnah malaysia yang makin sepi sekarang kerana akan masuk ke dalam sel sungai buloh tak lama lagi.

#pan dan shahbudin sama je tolol

Ulasan

  1. Bro.....lu yg bodoh lagi bangang....

    BalasPadam
  2. Tak tau nak jadi apa FZT ni.. banyak2 macai PAS, FZT paling kuat mencaci@memaki@mencarut. Dlm setiap postingnya pasti@wajib ada salah 1 atau kesemua 3 perkara ni wlau di bln puasa. Bukankah 3 perkara ni pertuturan yg biasanya dipakai oleh shaytan@iblis. FZT ni sebenarnya agama apa yek? Tanya shj sbb muskil.

    BalasPadam
  3. Jangan salahkan wala'unta yg bermentaliti keldai, coba berhujah tetapi dangkal dlm ilmu pentadbiran luar, kerana wala'untas bermentaliti keldais ini sememangnya terpengaruh dan diasuh jiwa dan pemikiran mereka oleh ketua2 lobai yg juga bermentaliti yg penuh dgn kepandiran, bersalut ketololan dan berintikan kebejatan akal kerana selama ini otak yg bengap itu disimpanya dilutut dan siku.

    BalasPadam

Catat Ulasan