SIAPAKAH AKAN MENGETUAI pan dan pkr dalam parlimen menolak RUU355

dap kafir sudah menamakan dua ekor maloan untuk berbahas untuk menolak ruu355. sebagai party ANTI ISLAM dap kafir akan menggunakan  mlelayun dari raub untuk berbahas dan menolak hukum islam. dap kafir sangat takut jika ruu355 dilaksanakan bermakna sunyi sepilah kelab malam dimana mad kekabu bersidai bersama tukar tiub. kasihan kepada zaid berahim yang menyaman kerana menolak hukum islam. zaid berahim akan membawa sepanduk dan menyediakan seluruh peguam untuk menyaman sesiapa saja yang berani menaikkan hukum islam. yang pasti sangkamokol 47 sudah bersedia berbahas menolak hukum islam. mp raub yang menang atas tiket dap kafir pasti akan membela kafir dan menyalak islam. dan kehebatan berdebat dari mp raub mewakili kafir dan pasti sebagai anjing dap kafir akan bangun menyalak dalam dewan parlimen., siapakah yang akan mengetuai
Image may contain: 1 person, smiling, text
bagai mendukung mad kekabu
apakah mariah carey yang disebut sebut sebagai ibu ayam akan berucap menentang islam. atau apakah mujahil yang sedang galak membela pastor kristian dan menuduh umat islam menculik pastor kesayangan anjing dap kafir ini. apakah 2 ekor anjing sepang dan shah alam akan bangun atau kuala terengganu. nampaknya presiden dan timbalan presiden party pan tidak dapat masuk parlimen kerana kalah  walaupun mendapat sokongan pkr dan dap kafir. mungkin hatta penerima bala baiah atau kamauridn jefferson nak buat bantahan. nampaknya pan belum mesyuarat lagi siiapa yang akan mengetuai penentangan kepada ruu355. pan nampaknya akan menyalak sepanjang masa, bangun shah alam dan bangun sepang yang ketawa macam anjing menyalak sesiapa saja asalkan dap kafir bagi makan. peguam tolol pan faiz fadhil yang tidak pernah menang kes pun berlagak hebat namun perlembagaan pan belum diubah walaupun nuar tahir sudah berjuta kali berkata bahawa perlembagaan pan sudah berubah.

pkr pula siapakah akan mengetuai samada nenek tua nyanyuk atau lapuji yang sedang memusatkan tenaga dalam iivkode. atau janda yang sedang galak kesana kemari bersama mahazalim mahafiraun. ayah sendiri ditinggalkan. akhirnya mahafiraun menukar nama grand coalition yang mana berhasrat mengantikan barisan nasional. baru berjuang 2 minit dah boleh jadi ketua., berjaya membahalolkan semua pemimpin pembangang dan blogger sekali menjadi tolol dan barua. kasihan ingatkan hebat rupanya jadi anjing kepada mahathir. itulah nasib kepada kebodohan dan ditipu lagi oleh mahathir yang hanya mahu menjaga periuk nasik anak anak dan kroninya.

#pakatan pembangang dibodohkan mahathir
#mad kekabu jadi pondan tua

Ulasan