pan dengan fitnah adik beradik kembar

malaysiandateline yang menjadi tempat penabur fitnah dan disambung oleh anjing kafir terutama alhusyen cikgu pencen yang tengah tenat dengan kencing manis masih mencari segenap benua agar dapat menabur fitnah. seluruh blogger pan terpaksa menabur fitnah agar nampak benar., hebat sebagai penyembah kafir dap arif atan menulis di malaysiandateline yang dibayar gaji akhirnya menarik balik artikel. setelah artikel bimbang disaman. celaka malaysiandateline arif atan bimbang akan disaman fitnah. malaysiandateline bersama zulkifli sulong akan menyiarkan dan lepas tu menarik balik dengan segala mudah bagi mudah. namun alhusyen sebagai balaci nizar yang menggadaikan tanah melayu kepada cina diperak mencari dan membuat facebook untuk menambah perisa sebagaimana biasa. alhusyen seekor cikgu pencen yang sedang mabuk dengan zaid berahim terpaksa mencari fitnah baru selepas gagal bersama sham agaz walaupun cuba pelbagai cara.
Image may contain: 5 people, text
pan tak terasa ke
jenis tiad amaruah dan pengfitnah ulung mana ada rasa
pergi mampus sama pan celaka
dengan kemasukan lutfi pasti surat khabar pan akan menjadii tempat baru pan menabur fitnah sepanjang masa.lutfi akan mengluluskan apa apa saja artikel mengfitnah kepada pas. mungkin masa begini sangat sesuai dengan lutfi. jalan fitnah adalah bebas dan tak pernah sunyi., buku terbaru lutfi yang akan dibiayai oleh pkr dan dap kafir. bagaimana mso mendapat keuntungan bila bersama huse penipu celaka yang banyak duit menabur wang. wang 2 juta yang huse boleh pakai untuk ubat penyakit muka senget. huse tidak mampu menjawab debat baiah menabur fitnah 90 juta dan selepas ini akan mencari idea baru fitnah lagi. huse one rahim che berahim yang akal singkat boleh je tabur fitnah kerana bagi mereka hanya meneka. anjing dap kafir akan buat apa saja asalkan mereka dapat habuan.

Ulasan

  1. kereta mewah ko. kesian kat MA Pas naik proton saga je. yang muda keta mewah. perghh. yang tukang tulis ni apa yang ado..

    BalasPadam

Catat Ulasan