blogger pan meroyan gila babi melihat warna UNGU

ulasan demi ulasan bangang dari arif atan alhusyen grencok tulangfitnah, sisikafir semua sudah hilang akal sebab pas masih mampu menarik ratusan ribu pengikut untuk hadir ke perhimpunan ruu355. pan yang menjadi sanjungan malaysiadateline, malaysiakini tajaan yahudi, arif atan bersama suratkhabar pan yang di editrial oleh lutfi yang sudah senget akal. kasihan arif atan yang mencari makan bersama zulkifli sulong yang disepak keluar kerana menulis fitnah setiap masa, arif atan yang gila babi menulis mempersoalkan dari mana pas dapat duit nak angkut peserta, kasihan arif atan yang menerima gaji dari yahudi ingat orang pas macam dia yang hanya tahu cari makan kedarah dengan yahudi dan duit fitnah. arif atan harap huse dapat menokok nambah pendapatan sikit hasil karya arif atan yang menulis dalam kebodohan. alhusyeen yang bermesra dengan amoi sewaktu bersih dibelakang mad sabu cuba . tua tua pun masiih gatal dengan amoii. pas masih ada sokongan akar umno yang menyebabkan pan telan air liur walauapun che berahim dah umum akan tentang ruu355 jika dipilih bertanding walaupun sudah hampir muflis kerana one rahim dan huse tak dapat bayar che berahim lagi. che berahim sudah mabuk nak bertanding akhirnya terpaksa berlagak bersama zaid berahim yang setuju dengan lesbian dan homoseksual.
Image may contain: 6 people, text
pan ada hadir beri sokongan namun b=malu tak ramai
alhusyen pakai skirt ok apa
dap kafir akan kalah teruk dalam pru ke 14 dan akan kehilangan penang. jika dap kafir hilang penang., arif atan zulkilfi sulong akan menggangur bersama lutfi. suratkhabar pan akan hilang terus kerana diberi percuma. walaupun suhaizan kayat yang menjualnya. mungkin akan jadi tempat bungkus sampah aje. lutfi akan membawa surat khabar pan terus melingkup bila lutfi akan senget kembali. alhusyen yang sudah pencen pasti akan mencari salah untuk menfitnah pemimpin pas dan akan mendewakan dap kafir. mad sabu akan kehilangan dana bersama mujahil. salahudin, mejar kaidi sulaiman raja fitnah sik akan menganggur dan bersamanya penyembah dap yang tegar fakaq budak hitam pasti akan mengganggur selepas ini. tidak akan lagi menikmati habuan sepanjang masa. tanpa nenek tua pkr pas dapat gerakkan ratusan ribu. pkr perlu berfikir nak bersama pan atau dap kafir yang hanya dapat kumpul 10 ribu perserta bersih walaupun bergabung 3 4 party. namun bersih tak dapat sambutan.  pan makin sepi dan akan mampus menjelang pru ke 14. pan tak akan dapat bertanding diseluruh pas bertanding kerana kekurangan dana, janji dap kafir sudah tak dapat  pan boleh gali kubur dengan cepat. mampuz pun tak akan masuk pan walaupun ditawarkan jawatan punahsihat kedah. mampuz tidak akan dilantik diperingkat pusat.

Ulasan

  1. hoi haramjadah skrg PAN dah jadi menteri kau dah senget otak dan gila ka apa ,yang kamu canang semua tak menjadi,mampus busuk kau buat blog shok sendiri

    BalasPadam

Catat Ulasan