tian chua tak mahu bersama pakatan haram


tian chua yang berjuang untuk rakyat. yang mengajar teknik mengeras diri waktu ditangkap. menunjukkan komitmen tinggi bersama pas. tian chua tidak hadir party mahathir yang banyak mengfitnah pas dalam ucapannya. pemimpin mabuk seperti mampuz yang mewakili diri sendiri hadir dan sambil memberikan ucapan lembunya. mampus yang sudah beralih arah sepatutnya tak berlagak menjadi pondan tua dalam pelancaran party cap bunga raya. pkr sudah berpecah dua, dalam pkr ada yang tidak mahu bersama mahathir., mahathir berlagak sebagai ketua pembangkang sedangkan dia adalah umno yang mana mahu menghancurkan gerakan menumbangkan kerajaan umno yang korupsi. mahathir datang dan mengambil alih dan bercakap tanpa henti menyusahkan pembangkang. mahathir akan masuk umno jika najid step down. perhimpunan party bunga hanya dihadiri seekor walaun yang masih kekal dalam pas walaupun sudah berjanji menjadi barua dan balaci mahathir.
pemimpin berjiwa rakyat berjuang untuk rakyat
bukan berjuang untuk perut sebagaimana hatta baiah
tian chua yang berjuang diawal reformasi masih ingat dan tak pernah lupa bagaimana pas menolongnya. tian chua manusia yang tak pernah lupa bagaimana susah payah pas menolong menaikkan dia menjadi ahli parlimen batu bukannya menjadi kamarudin jaafar yang menjadi celaka menyertai pkr. menjadi celaka seperti kolid semak, menjadi celaka sebagaimana hanipa mydin, menjadi celaka sebagaimana mariah kari. menjadi bengong seperti hatta dan menjadi tolol bekas mb dap kafir. tian chua tidak lupa sebagaimana hatta yang baiah melarikan kerusi dan masih menikmati elaun tanpa henti. tidak jenguk ke krai tapi claim elaun perjalanan. husam musa yang nak makan garam namun sampai sekarang tak henti henti memburukkan kerajaan pas kelantan. mendapat pencen exco kelantan namun sampai sekarang tak berani berbahas. 

Ulasan

  1. cakap kt dunia x mau kerjasama tengok kt selangor exco tak mau letak jawatan, kerna duit apa pun halal, ponteng parlimen alasan tak sihat pun ada yang backup walhal perbuatan tak elok..

    BalasPadam
  2. Bongok punya Ikan Tongkol! barua Kafir HarbiDAPig PAN Imayam yg curi kerusi PAS wajib letak jawatan! Sial punya pencuri, dah lah curi makan duit haram, lepas tu ada hati suruh suap perut para pencuri dia!

    BalasPadam

Catat Ulasan