selepas rafixi sekarang kolid semak akan hilang kelayakan ..

kolid semak sudah didapati bersalah dan didenda yang akan menyebabkan kolid semak akan kehilangan jawatan dan tidak akan dapat bertanding lagi dalam pru ke 14, biasalah kalau peguam pan yang menjadi peguambela pasti akan kalah sebagaimana hanipa mydin mall dan asmuni tawi yang mana menyebabkan saman presiden pas dulu. mana mana peguam pan pasti akan kalah kalau mengambil kes bagaimana mazlan kali man diistiharkan muflis kerana kegagalan berhujah. kebodohan sebagaimana faiz fadhil dan juga al makanan kafir yang tidak pernah menang kes dalam mahkamah kecuali kes curi selipar dalam masjid. sesiapa yang menggunakan khidmat peguam pan pasti akan menerima kekalahan yang tak perlu dipertikaikan. kekalahan kolid semak akan menyekat kolid semak dari bertanding dalam pru dan hilang jawatan yang dicuri dan dirompak dari pas. kerana kehebatan melanggar baiah dalam islam menyebabkan kolid semak menerima bala pertama dan selepas ini akan bertimpa timpa bala yang akan terkena seluruh pimpinan pan yang celaka. tunggu dan sabar lihat kemusnahan yang akan mereka alami.
geng pembangang disekeliling mahazalim mahathir yang mencelakan rakyat malaysua
celaka pemmpin pan yang bersengkokol dengan mahathir
rafizi akan bermastautin dalam sel sungai buloh dan akan hilang kelayakan bertanding. lepak bersama nuar braham. nuar braham  yang menjadi mangsa kebodohan kebangangan rafixi yang menganjurkan strategi langkah mayat kajang menyebabkan terjatuhnya kolid berahim. fitnah dari saifudin stesen yang menjadi barua balaci dap kafir. pan sudah akan kehilangan satu mp yang dirompak dari pas, parlimen shah alam dan bakal berkubur. pan bersama salahudin yang akan pasti bertanding di shah alam jika kolid semak tidak layak. pan yang mana mahu bertanding 40 kerusi akhirnya kehilangan pakar fitnah dalam pru ke 14, salahudin pakar fitnah baru akan mula timbul selepas ini. salahudin yang sudah pencen dari menjadi mp tak akan menang lagi dimana mana dia bertanding selain hanya bercakap besar dimana mana. pan tidak akan wujud lagi selepas pru ke 14.

Ulasan

  1. Ulasan tahap sampah. Bagi la fakta.

    Memang parti lebai bohong. Kantoi berkali-kali. Kantoi bohong pergi Iran. Malu
    A pada non Muslim. Perangai hina, jual agama.

    BalasPadam
  2. Dah kantoi hudud, pusing kot ruu. Dulu kata akan lawan umno kalau hudud Tak laksana. Nak letak jawatan la. Tak ada maruah n integrity.

    BalasPadam

Catat Ulasan