pakatan paling bodoh dalam dunia ialah pakatan harapan

pakatan harapan adalah pakatan paling bodoh dalam dunia, sesiapa saja yang terbuang dari UMNO akan dijadikan ketua. dengan kepercayaan bahawa orang umno saja mampu menewaskan umno, kepercayaan lembu begitulah yang menyebabkan pembangkang terus dibodohkan oleh umno. biasa yang menyertai pembangkang adalah yang sudah tak laku dalam umno dan disepak keluar. nuar braham yang dikatakan hebat tak mampu menumbangkan umno walaupun party tupperware nuar braham bercakap besar. pakatan pembangkang yang terdiri dari pan dap kafir, pkr dan juga akan di sertai oleh bersatu dan yang terakhir psm. bila ada saja pemimpin umno terbuang, pakatan akan ambik dan bersihkan segala kekotoran. itulah perangai bodoh mad sabu nuar tahir, mujahil, jijah bengong yang boleh menerima manusia yang telah mengfitnah nuar braham. betapa bahalolnya seorang isteri yang boleh menerima perbuatan manusia lain, begitu juga ijjah yang mudah dilembukan oleh mahathir dan sekutunya. jijah isteri nuar braham sangat bangga dengan perbuatan mahathir terhadap suaminya. inilah contoh tolol seorang isteri yang tahu berkipas sepanjang masa,
mahathir tolol jadi boss kepada dap kafir
kit malang memang malang
kedatangan yiddin diberikan sambutan meriah, pan yang bangang bahalol dan paling celaka mengkhianati islam mencalonkan yiddin sebagai pm malaysia. pan sendiri yang lahir dari pengampu dan penjilat kafir sanggup mengenepikan presiden pan yang tak akan menang lagi dalam mana mana prk pru pun. mad sabu sudah di iktiraf akan kalah dimana mana dia bertanding hatta di kawasan paling ramai cina. mad sabu tak ada karisma kepimpinan selain hanya menjadi pak turut dan pak yet sebagaimana biasa, menjadi anjing belaan dap kafir dan akhirnya menjilat kembali ludah kepada mahathir. mampuz bersama mad sabu menjadi barua dan balaci mahathir paling hebat abad ini. mahathir berjaya membahalolkan seluruh kepimpinan dap kafir, pkr bengong dan pan yang bahalol. pemimpin pan sanggup menjadi pelapik pukoq mahathir demi mendapatkan dana. pan sudah kehabisan wang, sekarang pan sudah papa kedana. sudah habis wang yang dibaham dibalun dari pas dan menjual segalanya demi kemewahan pan. akhirnya tak sampai setahun pan sudah menderita kepapakedana.

pakatan harapan boleh melantik pm dari umno dan tak mustahil jika najid terbuang dari umno pasti pan dan pakatan harapan akan menghamparkan karpet merah untuk najid datang. itulah perangai bodoh pakatan harapan, segala cakap bangang mahathir dijadikan cakap rasmi pakatan, party mahathir lebih kecil dari pan namun mampu membodohkan party dap kafir dan pkr dan pan yang sentiasa bodoh dan baghal. pan sendiri tak mampu menjadi ketua walaupun ahli ada di gandakan dalam 10 15 ekor seorang ahli. mahathir menjadi jurucakap rasmi pakatan harapan. apa kata kata mahathir dijadikan hebat. dap kafir menjadi anjing mahathir tanpa perlu mahathir berkata apa apa. geund end bapak makan rasuah menurut apa saja kata kata mahathir dan memuja memuji mahathir sebagai idola bapak perosak malaysia. pan akan terus menjadi barua dan balaci mana mana pemimpin umno yangdibuang. pan rela. maklumlah bodoh dan bahalol.

Ulasan