mahathir the best membodohkan pembangang

mahathir yang memerintah malaysia 22 tahun, merosakkan semua rakyat malaysia. 22 tahun penuh kebodohan dan kebangangan memerintah malaysia. mahathir yang memulakan fitnah kepada nuar braham akhirnya nuar braham terperosok dalam sel. nuar braham kembali ke sel bila anak didik mahathir menghidupkan kembali movie liwat 2. jib membuang seluruh akar umbi mahathir dalam kerajaan. jib membuang anak mahathir walaupun permintaan mahathir nak anak dia menjadi menteri penuh dalam kerajaan najid. mahathir naik angin, pelbagai sumber mahathir dalam kerajaan mula diputuskan oleh najid. segala permintaan mahathir sudah tidak dilayan oleh najid. najid berjaya mengurangkan kepungan mahathir dan berjaya membuka kepungan mahathir dan mula mengnyahkan segala askar mahathir dalam pentadbiran najid. najid berjaya membuatkan mahathir marah namun mahathir menjadi harimau nyanyuk yang tidak menggerunkan lagi kepada musuh musuhnya.
Image result for mahathir dap
mahathir mungkin lupa sebab dia mudah lupa
mahathir bertindak balas namun mahathir sudah dimakan era nyanyuk dan makin lupa sebagaimana melayu mudah lupa. mahathir yang memenjarakan ramai pemimpin pembangkang. mahathir berjaya memenjarakan nuar braham dengan fitnah, mahathir akhirnya terpaksa berpusing beratus darjah kerana untuk melawan najid. mahathir terpaksa menyembah nuar braham, anak beranak nuar braham menjadi lembut hati walaupun mahathirlah punca masalah dalam negara ini. anak beranak nuar braham berjaya di jinakkan walaupun nampak ganas, mahathir menghantar siti semah untuk memujuk jijah kipas dan akhirnya pkr seluruhnya menyembah melutut kepada mahathir. begitu mudah bagai memetik jari. seluruh pkr kembali menyembah mahathir, selepas berjaya membodoh dan menbangangkan pkr dan seluruh keluarga anak pinak nuar braham, mahathir datang lagi untuk memijak dan meludah dap pula. akhirnya mahathir daatang ke persidangan kafir dap dan menyanyi bersama sama dap kafir. akhirnya ada pemimpin dap meletakkan jawatan kerana setiausaha agung dap kafir yang baham rasuah mempertahankan mahathir.

Ulasan

  1. lawa baju hitam biru sedondon dulu dah pink... mafla merah pehh bahagianya.... nanti bila kat parlimen boleh ponteng lagi... ehh esok ada appoinment scan otak la..

    BalasPadam

Catat Ulasan