kasihan husam masuk pan tak ada siapa yang peduli

husam yang dipecat pas nampaknya sudah confirm akan masuk pan, party balaci dap, ini bermakna akan berlaku peperangan lebih besar selepas ini, husam yang memiliki idea hebat dan selalu melakukan berseorangan dan bila gagal husam akan menyalahkan orang lain. mad sabu dan mujahil salahudin sudah tahu kegiatan husam, ini bermakna pan akan menyaksikan kemampusan pan lebih cepat dari masa yang dijangka. hayat pan bertambah mudah untuk mampus dengan kemasukkan husam yang mana menunggu 10 adun pas mengikutnya keluar sebagaimana kata kata one rahim pengerusi pan dikelantan. setelah jemu menanti 10 adun pas untuk keluar mengikutnya husam terpaksa menebalkan muka untuk masuk pan dengan gaya yang dikatakan hebat namun pan masih berkecamuk dengan masalah dalaman dan luaran. dengan memiliki ahli yang tak sampai seribu orang diseluruh malaysia pan dijangka akan bubar dan menjadi kelab penyokong melayu dap kafir.
Image result for husam pan
JAWATAN TERTINGGI DI BERIKAN KEPADA HUSAM
penasihat berkelas SATU
UNLIMITED POWER
kejutan husam nampaknya tak menjadi kejutan sangat kecuali memilih dap atau pkr dan juga bersatu, husam sengaja menempah kubur politik lebih awal jika bersama pan, dan yang pasti mana mana party yang disertai oleh husam pasti akan cepat berkubur kerana permainan husam gaya lone ranger menjadi ketakutan kepada mad sabu salahudin dan mujahil, apakah nuar tahir nak tadah lori kalau husam masuk pan menjadi kenyataan. yang menjadi kepastian husam akan menjadi LIABILITI yang amat teruk untuk dipikul oleh penyokong dan ahli pan. apakah perjanjian muktamad dilakukan oleh pan dengan husam atau hanya one rahim berjanji akan menyerahkan jawatan pengerusi pan kelantan kepada husam atau husam memilih untuk bergiat dipusat dan akan memeningkan kepala pengerusi pan.

apakah husam hanya bersandiwara atau hanya yang bodoh akan tertipu, pelbagai usaha dilakukan husam untuk mengajak pas bermain main dengannya. surat kepada presiden oleh husam hanya mimpi husam, husam tidak pernah menghantar surat kepada lembaga disiplin pas untuk menjawab atau merayu. husam juga tak pernah menjawab tuduhan selain menjawab dalam ceramah dan juga media yang mana secara umumnya husam berharap pas membuka pintu dan mengajak dia kembali. harapan menggunung husam akhirnya terlerai dan mimpi ngeri husam makin menakutkan. husam kena memilih atau meneruskan agenda bodohnya dengan menawan seribu bodekan dan pujian melambung dari geng yang tahu husam akan berkubur dengan pujian itu. 

Ulasan

Catat Ulasan