pan hanya pelapik kaki dap kafir

guend end mengesahkan memberikan taklimat prn kilat penang kepada pkr saja bukannya party barua mereka. guend end tahu bahawa pan tak perlu sangat diberikan taklimat, pemimpin ahli dan penyokong pan jenis barua dan balaci akan sokong apa saja keputusan dap kafir. suruh buat apa saja pun pan pasti bersetuju tanpa banyak soal. yongsukakafir kata semua benda dap kafir adalah benar belaka. apa saja keputusan dap kafir akan dituruti oleh pan bangang tanpa perlu menyoal, itulah yang terjadi semasa mat sabu menghadiri mesyuarat dalam majlis pakatan rakyat dulu. mat sabu bersetuju semua apa saja kata kata dap hatta hukum islam pun mat sabu bersetuju untuk tidak dilaksanakan sampai kiamat. selagi dap kafir tidak bersetuju.

tokong sudah memberikan kenyataan kepada pkr bahawa betapa pentingnya mengadakan prn penang untuk menunjukkan bahawa dia tak bersalah walaupun membalun wang rakyat penang. tokong mahu membersihkan namanya sebagaimana nuar braham mengadakan kajang move atau sekarang penang move atau remove the cm yang korupsi. guend sudah boleh berkira kira nak masuk sel mana yang dikira bertuah dan fengsui yang elok. sudahlah beli rumah fengshui tak elok akhirnya membawa bala yang teruk kepada pembelinya. bodoh sangat geund end yang membeli rumah dengan fengshui yang tak elok untuk pemiliknya. KENYATAAN TOLOL TERESA KOK KE BENGKOK.

dap penang tetap dengan keputusan tapi hasil kajian ilham sentul dan juga kajian dari mazlee tolol mengatakan dap kafir akan kalah teruk merencatkan perjalanan strategi guend end. mazlee tolol yang sudah diiktiraf sebagai antara pemikir agung pan yang pernah mengutarakan pandangan supaya mat sabu jangan bertanding sebab pasti akan kalah diguna pakai oleh pemimpin pan. pemikir pemikir pan sudah ketinggalan zaman dan masih menggunakan tektik dan strategi basi yang sudah lapuk. zaman berubah tapi pan masih menggunakan strategi dan tektik lapuk ciptaan hatta baiah. hatta baiah adalah pemikir strategi yang banyak gunakan strategi bahalol tapi pan makin mundur. dan makin dibenci rakyat malaysia walaupun yongsukakafir kata ramai pemimpin pas nak masuk pan. sekadar menulis sesedapkan hati pemimpin pan yang ditolak dari pemain utama dalam pakatan tiada harapan.

Ulasan