dap kafir penang tidak jadi bubar dewan kerana dap AKAN KALAH TERUK

PENYOKONG pan dan ahlinya menarik nafas lega kerana dap kafir penang dibawah tokong sudah menarik balik surat yang dihantar untuk pembubaran dewan dun penang. mat sabu akan kehilangan 55k sebulan , mujahil mengutip hampir 48k sebulan hasil kerja menjadi barua dan balaci dap penang. mat sabu bukan saja menjadi pembaca meter diperbadanan air penang bahkan banyak lagi jawatan lain di glc penang. mujahil yang sentiasa membawa holy water juga mendapat habuan yang sama jika masih menyokong tokong dipenang. oleh sebab itu pan akan bermati matian menyokong apa saja perbuatan tokong. mesyuarat dap memutuskan bahawa jika diadakan prn kilat bermakna dap akan kehilangan penang dan sekaligus meruntuhkan empayar kafir dipenang. penyokong dan ahli pan melihat jika runtuhnya empayar tokong bermakna pan akan turut musnah walaupun diberitakan mat sabu dicalonkan dalam satu kawasan dun sementara menunggu pru ke 14. dan berkemungkinan besar mat sabu dilantik menjadi timbalan km jika mat sabu menang.  mat sabu sudah bersetuju dengan pendirian dap dan tawaran yang hebat itu. namun mendapat tentangan dari pkr kerana berkemungkinan pan akan mengambil kerusi pkr.

mesyuarat yang awalnya tenang akhirnya memutuskan tiada pembubaran dewan kerana perebutan kerusi berlaku antara dap pan dan pkr. dap tidak mahu menyerahkan satu kerusi pun kepada pan dan mahu pkr menyerahkan kawasan yang sedia menang kepada pan, akhirnya pkr memberi amaran jika kerusi mereka diganggu gugat mereka akan keluar dari pakatan tiada harapan. mat sabu dan mujahil meminta pkr memberikan satu atau dua kerusi saja dikawasan menang bukan meminta keseluruhannya. pkr meminta pan dibawah pimpinan mat sabu meminta kerusi dari dap kerana dap mempunyai banyak kerusi yang boleh mat sabu menang jika bertanding. N34 paya terubong mempunyai majoriti besar hampir 26k majoriti IA SESUAI DILETAKKAN MAT SABU BERTANDING, tapi jika disitu pun mat sabu bungkus ikat tepi, mat sabu patutlah bersara kerana letaklah mat sabu dimana mana pun PASTI KALAH JUGAK. MAT SABU calon PASTI KALAH ADALAH PEMIMPIN pan. oleh itu dap terpaksa berkira kira untuk mengadakan prn penang secara kilat, bukan semua rakyat yang mengundi dap dulu akan kembali mengundi dap jika pemimpin dap salah guna kuasa, rasuah dan segala jenis amalan buruk dalam malaysia. 

Ulasan

  1. Jangan jadi bloger yg me memalukan UMNO, bukan setakat DAP kafirharbi MOA dan Gerakan pun sama sebab mereka anti hudud, yg UMNO masih berkawan dgn MCA dan Gerakan buat apa...

    BalasPadam

Catat Ulasan