pan kena bertanding dikawasan kerusi cina ramai bukan melayu ramai

13495283_286580691692598_6261792365258406612_n
JADILAH SEPERTI LAPUIJI
FITNAH SIANG MALAM
AKHIRNYA MEMOHON MAAF
SEMUDAH ITU KERJANYA
pan sebuah party perkauman yang ditubuhkan oleh dap kafir dengan harapan pas berpecah belah akibat tumbuhnya party barua mereka. namun hasrat dap kafir terbantut walaupun pan di ketuai oleh presiden yang mudah dibeli dan dijual mat sabu, walaupun penasihat umum mad awang lebih terkenal didunia syiah namun mad awang sendiri tak pernah menang prk pru. mad awang tukang baca doa dan menerima imbuhan. selepas itu mad awang akan kembali lepak dan melepak menunggu panggilan bayaran seterusnya. itulah yang diberitahu oleh balaci dap MEJAR zaidi bangang. pan seprti melupakan bahawa melayu juga memiliki middle class pemikiran, mereka boleh mengubah kerajaan dengan sekelip mata, mereka bukan cina kelas pertengahan yang diagungkan oleh pan, hanya manusia seperti mso, yongsuka kafir, tulangkafir, aliporno greencock adalah sebilangan manusa yang bertuhankan CINA KAFIR. bagi mereka cina saja boleh berubah, kita pernah lihat bagaimana melayu kedah berubah runtuh kerajaan barisan nasional, melayu selangor berubah barisan nasional hilang negeri kaya. apakah itu bukan melayu yang berubah, so mso hendaklah menulis begini " HANYA ORANG SEPERTI AKU JE BODOH DAN BANGANG RASA CINA HEBAT"

60 tahun berjuang kata pengerusi pan sambil lempar microfon berkata melayu susah nak berubah. KERANA UNDI MELAYU mat sabu penyanjung dap kafir merasa menjadi ahli parlimen, kerana melayulah mat sabu mendapat pencen ahli parlimen. jika mat sabu bertanding dikawasan cina sekarang apakah mat sabu dapat menikmati gaji dan elaun MP???? jangan lupa sejarah wahai pengerusi balaci cina mat sabu, apakah kolid semak akan menikmati gaji dan elaun jika melayu shah alam tidak mengundi dirinya. apakah mariah carey mampu jadi ahli mp jika tak ada undi melayu. apakah mujahil akan menjadi mp parit buntar tanpa undi melayu. apakah hatta pelangar baiah boleh claim elaun ke kuala krai setiap bulan walaupun hanya datang berjumpa one rahim. apakah hanipa mydin dapat menikmati bayaran hospital jika dia tak bergelar mp SEPANG JIKA TIADA UNDI MELAYU... jangan duk lawak sangat dengan perangai bodoh dan bangang. semua kawasan pas melibatkan undi MELAYU ISLAM, salahudin pernah menikmati gaji dan elaun dan sekarang pencen dari UNDI MELAYU ISLAM KELANTAN.  bagaimana barua barau dan balaci balaci ini lupa bangsa melayu islam mengundi mereka. nizar bengong pernah menjadi mb perak walaupun mb paling bodoh dalam dunia selama 10 bulan hasil undi melayu islam perak bukan undi cina pun.

melayu islam kelantan paling awal berubah, mereka berubah menyepak barisan nasional dikala cina tak mengundi pembangkang. bagaimana mso yang tolol boleh menulis belajar politik dengan cina. berpuluh tahun melayu islam kelantan menjadi guru politik kepada bangsa bangsa lain dimalaysia, mereka berani berubah walaupun ditekan dihina dinafikan warganegara dan segalanya, apakah cina sanggup buat BEGITU???? hanya yang bodoh dan bahalol seperti mat sabu, mso, kolid semak, mujahil, mariah carey, saari sukit hasnol  yang percaya kepada bangsa cina berubah. mereka ini sudah buta tuli pekak dan segalanya. pan tidak akan kemana mana selain menghabiskan masa tua dan nyanyuk mereka dalam muzium dan diingati sebagai PENGKHIANAT ISLAM, PENIPU PENGFITNAH ULUNG, PEROMPAK DAN PENCURI KERUSI JEMAAH ISLAM. pan tak perlu mengubah apa apa selain menikmati hari mati dengan penuh trajis dan hina dina di dunia lagi.

Ulasan