kerusi mana pan patut bertanding??? apakah dap akan berikan laluan satu kerusi pada presiden pan???? tapi yg pasti TETAP KALAH

4 M, mampus lah
2 DIPECAT OLEH UMNO
SATU MEMECATKAN DIRI SENDIRI
SEEKOR BERSONGKOK AKAN DIPECAT
pan party macai dap yang mana sudah diketahui kekuatan pan hanya bersandarkan andaian dan persepsi semata mata, kali pertama pan ditubuhkan adalah untuk mencapai undi cina yang mana pas tidak dapat, dikawasan 60 40 70 30, undi cina dikawasan begini akan dicapai oleh pan, dengan kepercayaan KARUT DAN BODOH pan menyangka mereka akan memperolehi undi cina dan mendapat sebahagian besar UNDI MELAYU yang mana pan selalu kutuk dan hina. melayu susah nak berubah, melayu tak bijak macam pengundi cina, melayu bodoh berpolitik " ikut kata balaci dap MSO" semua itu terkandung dalam penubuhan pan, perlembagaan pan tidak jelas apa yang diperjuangkan, samada berjuang untuk perut atau berjuang untuk poket atau berjuang untuk kuasa atau berjuang menjadi balaci kafir dap. hala tuju pkr JELAS, membebaskan nuar braham dari penjara, jelas dan nyata, dap kafir jelas dan nyata berjuang untuk kafir dan menghalang HUKUM ISLAM, PAS BERJUANG UNTUK ISLAM, pan tiada hala tuju yang jelas selain menjadikan party sebagai platform mencari makan dan mengadakan perjanjian dengan sesiapa saja jika mendapat HABUAN. 

analisa bodoh oleh sua organisasi suhaizan@Mad maslan versi pan, dan penyelidikan pemuda pan yang mana memilih kawasan yang mengundi mereka, hakikat sebenarnya mereka kalah disemua peti undi melayu, tak ada siapa yang menyembunyikan fakta bahawa melayu kelas pertengahan mengundi pan kerana prk tidak mempunyai apa apa kesan kepada pemerintahan jika pembangkang menang, oleh itu ujikaji mengundi saja dijalankan, pan hanya mendapat undi yang peratusnya sangat kecil, jika pan mendpaat undi besar dikalangan melayu pasti mat sabu akan bercakap tanpa henti bagaikan murai tercabut ekor, calon bebas juga mendapat undi dari pengundi melayu bahkan ada lebih banyak dari undi pan, penyelidikan pemuda pan hanya syok sendiri dan dimuat naik oleh blogger upahan sebagai mutaligat yang semakin malap tak ligat lagi, greencock menyiarkan berita fitnah setiap masa, tulangkafir mengadakan solat hajat khas selepas zohor namun bayaran belum dimasuk ke dalam account walaupun dah banyak kali tulangkafir menyiarkan kenyataannya. pan sama macam UMNO buruk dari kepala bernanah sampai ke ekor. jika pan memerintah pan sama busuk dengan UMNO, bagaimana pemimpinnya menerima imbuhan sudah beralih arah inikan memegang jawatan.

jika pan bertanding dikerusi melayu, pan hanya mencari nahas dan kehilangan deposit adalah jelas dan spr boleh mengutip banyak hasil jika pan bertanding lebih dari 80 kerusi melayu. 80 calon pan bertanding dikawasan melayu bermakna pan akan tewas semua sekali, yang pasti kawasan mat sabu salahudin, nizar pasti akan kalah walaupun hanya bertanding dengan budak tadika atau calonnya seekor beruk belum akil baligh. jika pan tahu mat sabu dan salahudin menang pasti mat sabu akan bertanding di prk baru baru ini, presiden pan sendiri sedar bahawa tiada kawasan untuk dia bertanding untuk menang jika dikawasan melayu, hatta diberi kawasan paling sedikit melayu pun mat sabu SUDAH PASTI KALAH, presiden pan tidak sedar bahawa semasa dalam pas, dia bertanding dikawasan pas yang mempunyai ahli yang ramai dan sokongan dari pakatan rakyat pun dia kalah inikan pula dari party nyamuk yang mempunyai ahli 1k saja. dengan sokongan pkr dan dap ditambah dengan kekuatan pas pun mat sabu dan salahudiin tertungging disertakan dengan tektik teknik strategies dari hatta yang dimakan sumpah masih lagi KALAH, PENGUNDI melayu kelas pertengahan juga tidak bodoh untuk mengundi party yang tiada hala tuju perjuangan, party yang menyanjung cina pasti menerima kesan yang paling buruk. 

pas tidak akan memberikan laluan sebarang kerusi kepada pan didalam pru ke 14 walaupun dikatakan mufti perlis akan bertanding dalam pru ke 14 ini atas tiket pan, dulu ada seekor huanda yang menjadi kawan pada one g mee kari, nak bertanding kerusi pkr akhirnya menjadi adun di sarawak atas tiket barisan nasional, ini mungkin memecah sejarah party kuali memiliki calon dari mufti perlis yang sentiasa mengaruk dan bersandiwara setiap masa, mengeluarkan kenyataan bodoh setiap waktu. dan kenyataan dia amat sesuai dengan kenyataan dan hujah pan. pan hendaklah bertanding disemua dun dan parlimen yang pas bertanding, dan satu yang SANGAT PASTI, PAN Tiada kekuatan langsung nak bertanding semua kerusi PAS, pkr akan mengambil kerusi itu jika pan tak mampu bertanding. ini bermakna kerusi pan makin mengecil dan akan tinggal habuk selepas pru ke 14.

Ulasan