dwi standard kalau kena pada pemimpin dap kafir

KES SAMA ... APAKAH TOKONG DAPAT LOLOS????
kalau pemimpin lain kena tahan, dap akan berkata SUDAH SAH BERSALAH, KENA GENG SENDIRI, TINDAKAN POLITIK, pendakwaan terpilih.. penyokong dan ahli party kafir party syiah sepatutnya berlapang dada menerima penangkapan tokong, biarkan mahkamah menentukan bersih atau tidak guend end. mengapa bila TOKONG memerangkap adik mat sabu ditangkap semua mengatakan tindakan politik, sesiapa pun ditangkap biarkan mahkamah yang menentukan samada beliau bersalah atau tidak. dalam dap sendiri membuang ahli dap sendiri pun dipilih pilih yang menyokong dynasty lim dikekalkan yang mana menentang akan terbuang. inilah contoh betapa bebal dan bangangnya pentaksud tegar dap kafir. apakah guend end sangat bersih sampaikan menciutkan?? hakikatnya tidak begitu jika beliau sangat bersih dan tiada jalan untuk sprm menangkap dan mendakwanya. setelah berkurun menyerang kerajaan pas kelantan dibantu oleh kusam musa namun sprm tiada bukti nak bertindak untuk melanggar kerajaan pas kelantan. walaupun kusam musa mendedahkan bukti bukti yang dikutip dari celah longkang sebagaimana dia membekalkan maklumat kepada kickdefullar. maklumat maklumat kusam musa hanya direka cipta dan bodohnya kusam adalah cuba mencari kesalahan yang tidak dapat sprm masuk untuk mendakwa pemimpin pas kelantan.

dalam usaha mengaibkan kerajaan kelantan didokong oleh kusam one rahim dan dibantu oleh geng pan yang bebal dan bengong, tokong akhirnya terdakwa. senarai peguam hebat bersama dap, nama nama yang disebut akan menjadi panel belaan ialah asmuni awie, zulhasmi almakanan, faiz fadhil. kehandalan peguam peguam pan akan dibantu oleh peguam dap dan juga dari pkr, senarai panjang pembelaan wakil wakil peguam pakatan harapan bersama peguam dap kafir. Mujahil dan mat sabu berkampung dipejabat sprm. mujahil dan mat sabu diantara lantikan tokong dipenang. oleh itu bagi menunjukkan sokongan yang tak berbelah bagi pasti mat sabu dan mujahil akan berada dimahkamah sepanjang perbicaraan berlangsung. semua berkumpul menunjukkan sokongan kepada tokong. blogger hitam penang fukaq bermalam didepan pejabat sprm dan melaporkan terus dari sana, jika tokong didapati bersalah blogger hitam akan kehilangan rezeki dan merempat kembali. mungkin boleh bersama kolid semak dan one ge mee kari. belum apa apa tindakan penjilat tegar dap kafir bangun menyatakan bahawa tuduhan bermotifkan politik, kalau orang lain kena, biarkan mahkamah tentukan mereka bersalah atau tidak.. hantooooooiiiiii.. dengar apa kata mujahil dan mat kabu selepas ini. aliporno lewat membuat ulasan bodohnya. mungkin sedang menderita sakit pinggang.

nak baca belaan yang kuat bacalah ulasan MSOIii yang mana akan jga kehilangan sumber jika tokong didapati bersalah. ulasan bangang msoooii berdasarkan sentimental value, hujah yang semakin dingin sejak berkawan semula dengan baju sipetak merah. ulasan ulasan tolol msoooii lebih banyak membela dap dan tindakan mendakwa GE adalah bersalahan kononnya. pendakwaan perlu dilakukan untuk mendapati bahawa ge tidak bersalah atau bersalah. ge kenalah berehat dari jawatan km sebagaimana beliau menggesa orang lain jika didakwa. kalau blogger penjilat tak boleh tegur bagilah kepada blogger lain tegur agar jawatan km diserahkan kepada orang lain sementara ge menghadapi pertuduhan. tidak elok jawatan km dipegang dalam suasana GE didakwa menyalahguna kuasa. berehatlah ge. atau bersaralah lebih elok untuk penang.

Ulasan