TERHANGAT PAGI ... calon simpanan pan disungai besar

CALON SIMPANAN PAN
JIKA MAT SABU TIDAK MAHU BERTANDING
DAN YANG PASTI MAT SABU TAK AKAN BERTANDING
KALAU KALAH MAT SABU AKAN DIKEBUMIKAN...
husam musa sudah menjalankan agenda peribadinya. dalam keghairahan pan untuk bertanding walaupun kajian jenin centre mengatakan pan akan kalah teruk dan berkemungkinan hilang deposit jika mencalonkan mat sabu dan nizar atau salahudin atau sesiapa saja dalam pan. pan tidak mempunyai calon anak daerah itu sendiri untuk bertanding kerana pan hanyalah party tangkap muat dan boleh je nak bertanding dimana selagi ada wang atau pinjam wang. aisyah dikatakan akan dihantar ke kuala kangsar selepas nizar diberitakan keberatan untuk berlawan dengan perempuan, jika nizar yang turun sebagai calon abg besar kerana berjaya memintas calon pkr dan natijahnya jika nizar dicalonkan dan kalah ditangan perempuan amat amat memalukan. party pan tidak dapat menyimpan lagi kebodohan mereka. jika nizar diturunkan di kuala kangsar pan hanya mencari nafas, dap mahu nizar kerana bila nizar kalah ini bermakna nizar boleh ditunggangi dengan lebih bagus. dan dap mahukan nizar bertanding diatas alasan kehebatan nizar dan niat sebenar adalah untuk memastikan nizar kecundang dan hilang deposit.

andai kata mat sabu bertanding di kuala kangsar, pasti peristiwa parlimen kuala terengganu akan menjadi sejarah lagi dikuala kangsar. mat sabu ditewaskan oleh nenek dan kali ini ditewaskan oleh 2 orang perempuan. mana mat sabu nak letak muka yang tidak tahu malu. kemungkinan besar mat sabu akan diturunkan di sungai besar atau arahan dap kafir. dap kafir mahu mat sabu bertanding dan jika mat sabu kalah teruk dap dapat control mat sabu dengan lebih baik dan berkesan.pkr sudah memboikot pan kerana tidak mendengar kata. pkr sudah menawarkan jawatan exco kepada pan namun pan masih mahu bertanding dan jawatan exco selangor juga pan mahu jugak. berita terkini yang baru diterima adalah SAARI SUNGKIT AKAN BERTANDING DISUNGAI BESAR MENGGANTIKAN MAT SABU KERANA CALON BN DAN PAS ADALAH ADUN DI SELANGOR DAN PAN TIDAK MAHU KETINGGALAN. SAARI SUNKIT AKAN DIKORBANKAN DENGAN SEBERAPA SEGERA KERANA KEDEGILANNYA TIDAK MAHU IKUT DEKLARASI RAKYAT ANJURAN MAHATHIR.

pan tidak mempunyai pilihan lain selain mencalonkan saari sunkit untuk bertanding bagi pihak pan kerana saari sungkit masih menyimpan sd yang menyokong jijah menjadi mb selangor, dan tuntutan itu masih hangat untuk pkr kena melunaskan. azmin masih berkira kira nak diberikan jawatan exco atau tidak kerana kekuatan pkr tidak cukup untuk berlagak memerintah selangor sendirian. pan menuntut 2 jawatan exco dan dap jugak menuntut jawatan exco. pan akan diberikan 1 atau dap satu dan pkr akan mendapat 1 lagi jawatan exco jka azmin berani memecat pas. mat sabu tidak gemar dalam situasi ini jika pkr tidak mengerakkan jenteranya yang tiada orang nak menolong pan. dap hanya berkesan di kawasan cina namun bukan melayu tidak semestinya akan mengundi pan kerana pan dilihat party fosil dan party nyamuk dan party balaci dan varua.

Ulasan