TERHANGAT PAGI... calon PRK SUNGAI BESAR TERBONGKAR ... CALON panpinputpus

CALON YANG AKAN DIKETENGAH DENGAN PERSETUJUAN SEMUA
mat sabu nampaknya gagal menyakinkan para ajk naib dan timbalan presiden panpinputpus dan begitu juga nuar tahir, nuar tahir mati mati membangkang idea mencalonkan mat sabu sebagai calon di prk sungai besar, beban yang akan ditanggung sebagai party yang akan kalah teruk walaupun bercakap besar kerana diberi laporan bodoh oleh blogger upahan mereka. kalau mengikut perkiraan greenbox yang sentiasa akan melaporkan kehebatan panpinputpus demi mencari rezeki sehinggakan sofiwahab terhabis minyak rambut. sofi wahab dan adly dah tak sanggup membela mamlau seekor ini dimelaka kerana banyak makan wang dari bekerja. mat sabu bersandarkan kepada ILHAM centre yang mana pernah membuat kajian bahawa panpinputpus akan menang besar di 5 kawasan di sarawak dan akhirnya kelima lima kawasan dun tersebut HILANG DEPOSIT KEPADA SPR. dan ini disedari oleh nuar tahir bahawa kantung wang panpinputpus dan sebocornya dan tak mampu untuk ditampung jika kalah lagi di prk sungai besar dan kuala kangsar. bendahari agung panpinputpus masuk hospital kerana memikirkan kantung bocor dAN BERHUTANG BANYAK.

beban akan ditanggung lebih berat jika mat sabu gagal membawa kemenangan dan yang lebih perit DAN MEMALUKAN BILA MAT SABU HILANG DEPOSIT WALAUPUN HASIL kajian JENIN CENTRE MAT SABU AKAN MENANG LEBIH DARI 3OOO UNDI BERUK DAN KERA. kajian jenin centre dikatakan diguna pakai oleh panpinputpus sewaktu disarawak dan kesannya, PARTY INI MAUT HILANG DEPOSIT DAN WANG PERBELANJAAN TERLALU BANYAK SAMPAIKAN TERUS DIPINTAS WAYAR BENDAHARI KERANA SUA PANPINPUTPUS HANYA PANDAI BERBELANJA MEWAH NAMUN TAK PANDAI MENCARINYA. sumbangan dap sudah semakin kecil kerana kegagalan party panpinputpus tidak sehebat mana seperti mana digambarkan. wajah mat sabu kelat bila TOKONG PENANG tidak mahu menyalurkan lagi dana ke dalam acount panpinputpus lagi jika keadaan ini berterusan.

PANPINPUTPUS SEDANG mencari calon yang sesuai untuk dijadikan kambing kelabuasap untukd disalahkan bila panpus kalah teruk. kajian jenin centre sudah memastikan bahawa panpus akan menang dalam mimpi dan khayalan. kajian jenin centre dibiayai oleh umno pkr dan dap. segala kajiannya akan bergantung pada depan pc. pada umumnya kajian jenin centre bergantung kepada bayaran, jika panput bayar pasti kajian akan lebih hebat. 

#panpinputpus tak berani letak mat sabu salahudin atau nizar
#panpin akan mengatakan mereka ramai calon berkaliber
#mudah untuk elakkan diri jika kalah teruk

Ulasan