realiti pakatan hantu dengan UMNO wakkakakka lawak blogger penyembah kafir

kadangkala aku setuju dengan kenyataan bodoh begitu, realiti yang ada kalau rakyat tengok pakatan hantu melawan umno pasti rakyat muntah lebih awal dan cepat mampus dari hidup, dengan membiarkan pakatan hantu menjadi pemimpin pasti rakyat lebih cepat papakedana dan hasutan isham mangkuk yang bersenang lenang dengan anjing pasti rakyat lebih menderita dari nya. apakah benar realiti begitu, patutlah cikdet galak sangat bersama mangkuk mangkuk pakatan hantu menjelajah malaysia demi menyelamatkan uMNO. hasilnya kebodohan pemimpin mat sabu kolid samad nizar tony phua lim kit malang guane end azmin mampuz yang mengekor bontot mahathir kesana kemari akhirnya rakyat sedar dan meluat dan hasilnya dap kalah teruk pkr menjilat bumi dan party terhebat seantero dunia wakil syiah dimalaysia party kuali leper hilang deposit. dengan adanya sejuta tandatangan menyebabkan pakatan hantu rebah menyembah bumi. dan itulah realitinya. masih dalam mimpi kononnya pakatan hantu sangat hebat bila berstarategi.

apakah pengundi lupa apa sebenarnya matlamat awal penubuhan party barua???? hendak dapat sokongan dari pengundi cina dan india, satu matlamat dimana kawasan separuh menjadi persoalan apakah pas mampu mendapatkan undi cina dan india, oleh sebab berbeza pandangan dan matlamat dan party kuali muncul ditengah tengah kononnya untuk mendapatkan kawasan separuh separuh namun apa kejadah PEMIMPIN BARUA DAP HENDAK BERTANDING DIKAWASAN MAJORITI MELAYU????? kalau mat sabu  bertanding kawasan majoriti melayu apakah mat sabu akan menang? sedangkan mat sabu sangat tidak suka kepada melayu dan berharap cina mengundinya jadi tiada keperluan untuk party barua untuk bertanding dikawasan melayu. party barua tidak perlu bertanding dikawasan majoriti melayu kerana matlamat mereka hanya untuk mendapatkan kerusi di kawasan kurang melayu, oleh itu kuala kangsar dan sungai besar sangat tidak sesuai dengan mereka yang bermuka melayu tapi anti melayu dan anti islam, mat sabu patut bertanding dikawasan cina town atau india town dan kawasan syiah town. itulah yang sepatutnya walauan party barua berfikir. jangan jadi anjing belaan yang tahu menyalak tapi tak tahu apa yang disalak.

realiti sebenarnya party barua hanya wujud untuk memecah belahkan undi melayu bukan mendapatkan undi cina. itulah yang dimahukan oleh dap dan umno, dan sebagai party barua party kuali adalah calon paling sesuai untuk di jadikan habuan sesiapa saja. party pelacur yang sanggup dibiayai oleh sesiapa saja, dan yang pasti party barua akan bertanding walaupun dihalang oleh party sesama geng. pkr tidak mahu party kuali bertanding kerana masalah guang end skandal banglo terowong pasti menjadi beban terseret. namun pemimpin kuali masih berkeras nak bertanding dikawasan melayu kerana matlamat mereka hanya menjadi anjing dap menyalak pengundi melayu. akhirnya kawasan pengundi melayu yang akan mereka bertanding jadi dimana matlamat asal atau pemimpin barua dap sudah lupa and senile

Ulasan