pengerusi party kuali sudah mengaku KALAH di PRN Sarawak

impian dan mimpi indah geng bodoh amanah termasuk cikgu porno sudah tiada idea nak menulis selain mencari berita basi untuk ditulis, greencock tiada modal lagi, sofi wahab yang sentiasa berminyak berkeluh kesah disarawak walaupun bercakap besar kuali akan menang. sokongan kepada kuali bocor tiada apa apa yang hebat hanyalah mainan idea dan penulis yang berteleku depan pc dan tidak bergerak kemana mana. blogger blogger bangang party kuali hanya menipu dan mencedok gambar dari sesama geng tanpa perlu ke sarawak kerana kekurangan dana., sebab utama pengerusi kuali tidak masuk sarawak bukannya dihalang tapi kekurangan dana.  wang adalah segalanya, party kuali tidak cukup dana untuk membeli pengundi sebagaimana dilakukan oleh dap dan barisan nasional termasuk pkr. amanah party longkang hanya mampu berbelanja besar untuk pemimpin yang datang kena dibayar termasuk penyanyi dan pelawak. mereka datang bukan untuk bertugas tapi menerima bayaran dan janji dari nuar tahir, leman raja pelawak dan aishah janji tipu dibayar untuk datang ke sarawak berkempen untuk party cap kuali.

party kuali sudah tidak nampak jalan, kawasan kelabu yang dikatakan oleh party kuali sudah bertukar hitam legam dalam masa 72 jam, dan akan betambah hitam esok pagi. party kuali sudah kehabisan wang dan pemimpin kuali akan mula kembali ke semenanjung mula petang esok kerana hotel hotel mewah sudah tidak ada senarai booking lagi untuk mereka. mana mungkin pengarah seperti hatta tidur di dalam hotel budget atau rumah tumpangan atau perahu dalam sungai. salahudin biasa menginap di 4 star hotel mana mungkin mahu bernyamuk dengan pekerja party kuali. mat sabu sudah istiharkan bahawa mereka kalau dapat duit deposit dikira sangat bernasib baik dan jika tidak deposit hancur lebur kerana kekurangan undi. di 13 kawasan party kuali bertanding tiada satu pun dun yang ditandakan akan kawasan yang boleh menang, bilik gerakan party kuali sudah berkira menerima 2 hingga 10 undi satu dun. oleh sebab analisa itulah abg kerdee tak mahu bertanding. dia sudah nampak jika hilang deposit dia hilang segalanya.

dap kafir yang dipalit skandal rumah banglo tanpa kolam renang akhirnya menyalahakn media yang bersama mereka menabur fitnah kepada pas akhirnya akan kalah dibanyak kawasan. kit malam sudah beberapa kali merayu agar diberikan peluang lagi sekali, sumber culaan terakhir dap akan kalah di lebih 20 kerusi dari mereka bertanding dan pkr akan hilang 2/3 kerusi dan akan kalah disemua kawasan yang bertindih sesama sendiri dan juga bersama pas. party picisan cap kuali akan hilang semua deposit disemua kawasan dan dap sudah berjanji akan bayar balik semua kos jika dap dapat mengekalkan kerusi lama mereka. chong chien jen sendiri belum selamat, saat terakhir pengundi cina belum beri maklum balas dan merisaukan kafir dap dan sekutunya party cap longkang, kit malang akan bertambah malang selepas ini jika kalah teruk kerana skandal banglo dibeli bawah harga pasaran dan jenis maloan mesti menibai duit kerjanya.

Ulasan