pan berbelit belit macam lidah bewak

DAP KAFIR MENENTANG HUKUM ISLAM
KAFIR YANG SEMAKIN BIADAP PADA ISLAM
DISOKONG OLEH PARTY PAN

kalah dalam muktamar, anjing dap kata pas tidak memperolehi undi cina sebab tu mereka kena keluar dan dapatkan undi cina. kawasan pas yang bercampur undi mereka akan masuk menggantikan pas, akhirnya mereka bertanding dikawasan melayu. jadi macamana nak dapat undi cina, patutlah orang kata pemimpin pan ni cakap berbelit belit sampai sembelit, nak bertanding pun kena mintak sokongan pakatan, pakatan tak layan sangat bodoh bengong pemimpin pan yang banyak bergantung kepada sokongan dan jentera mereka. dap boleh je nak ugut tak mahu turun berkempen dan pkr dah berkecuali. ini merupakan tamparan hebat pada party nyamuk yang dikatakan sangat maju progrees mendaftar ahli sampai HANG COMPUTER WISMA PAN. akhirnya tiada jentera setakat bawak leman penipu dan aisyen penzanji. 

sekarang mengikut kata suhaizan kayat pas menonjolkan calon dr rani kerana nak menarik sokongan undi cina,... dulu kata pas hanya dapat 3% je undi dari pengundi yang mana betul ni atau semua nya fitnah suhaizan kayat yang semakin meniarap kebodohannya. muka semakin bangang sejak menjadi setiausaha organisasi yang mana party pan tidak terurus bawahnya kerana sibuk sangat menjaja fitnah tiada masa untuk menguruskan party pan yang semakin hancur. kenyataan kayat semakin merayap rayap dan semakin membodohkan diri walaupun dah confirm bodoh. siapa pas nak calon pan peduli apa, kalau nak lawan setakat mat sabu YANG SENTIASA KALAH CONFIRM KALAH LETAK DIMANA MANA PUN , LETAK AJE TUNGGUL PASTI BOLEH MENANG LAWAN MAT SABU. JIKA MAT SABU BERANI MASUK BERTANDING. meeting semalam mat sabu sudah menolak rancangan mencalonkan dia kerana kesusahan dan kemusnahan yang akan diterima jika mat sabu kalah teruk dan hilang deposit, dap sudah menyatakan kalau nizar dan mat sabu bertanding baru mereka akan memberikan bantuan dana dan ahli untuk membantu pan, yang pasti mat sabu tak akan berani bertanding. jika dia bertanding sah selepas 18 jum pasti mat sabu kena letak jawatan dan bertanding party baru pula. PARTY MENGARUK SEDUNIA.

pan nak masuk prk kuala kangsar dan sungai besar adalah untuk mengacau undi saja bukan untuk menentang barisan nasional. PERJANJIAN MAT SABU DENGAN UMNO SUDAH BERLANGSUNG DEMI BANTUAN DANA KERANA AKAUN PAN SUDAH PAPAKEDANA. PAN MASUK BERTANDING KERANA SURUHAN DAP DAN UMNO. kedua dua menyiapkan dana untuk pan bertanding yang mana pan sudah tahu sahih KALAH TERTUNGGING. DAP YANG KEBAL DITELUK INTAN PUN TERTUNGGING INIKAN PULAK PARTY LONGKANG CAP NYAMUK PASTI KALAH. DAN YANG PASTI PAN MASUK KERANA NAK BAGI UMNO TERUS BERNAFAS DAN TERUS MEMERINTAH MALAYSIA DAN MAT SABU DAPAT MENIKMATI GAJI DAN ELAUN. 

Ulasan