husam mencipta fitnah lagi

air yang dibaca sepanjang meeting dengan pakatan hantu
supaya semua terang hati menerima pandangan mat sabu
atau mat sabu tak terang terang sampai sekarang
setelah dipecat pas husam meneruskan fitnah fitnahnya kepada kerajaan kelantan, dendamnya kepada pas kelantan tak kunjung padam, dibantu oleh blogger upahan mso menambah perisa kelazatan fitnah, husam yang dulu disanjung kerana ketepatan fakta akhirnya terjelepok dalam sumber fitnah. dizaman kejatuhan husam bermula bila dia membela seekor mamlau yang bernama kickdefella yang mana akhirnya walaunnya ini mencipta banyak fitnah untuk husam sebarkan. setelah gagal memusnahkan kerajaan kelantan dari dalam bersama blogger upahannya husam diturunkan pangkat dan dihantar bertanding di putrajaya seolah ia hukuman maut untuknya. husam tidak sedar bahawa fitnah fitnahnya mula memakan diri, blogger upahan menjauhkan diri kerana husam tak mampu lagi membayar wang yang banyak untuk mengekalkan mamlaunya. akhirnya mamlau dipecat dan husam mula goyang kerana ia menyedari hakikat dirinya mula menimbulkan diri sebenarnya. dari yang memegang banyak jawatan dalam kerajaan kelantan husam mula dipinggirkan secara berkala dan imej husam mula merundum bau kambing jamnapari semakin kuat menusuk hidung. lone ranger husam sudah sampai ke penghujung.

kemuncaknya husam tidak dipilih lagi menjadi exco kerajaan kelantan dan kemuncak kemarahannya dia dipinggirkan dari saf kepimpinan. husam terus menimbulkan persoalan demi persoalan, bagaimana husam yang menegur kerajaan kelantan tak bawak bukti ke pejabat sprm walaupun dah berjuta kali diminta oleh pihak kerajaan kelantan, apakah husam mempunyai BUKTI ATAU HANYA FITNAH sebagaimana biasa. hujah bodoh husam berani bila ada dalam forum dan bila dipanggil mengadap ke pejabat agung pas, husam mengelak dengan pelbagai alasan lembu kenyangnya. alasan utama yang sering di beritahu membaiki penyakitnya dan tiada dalam negara. itulah alasan bangang husam sepanjang dipanggil oleh badan disiplin pas, dan akhirnya husam yang dikatakan hebat oleh ulammamak kepala lutut tak pandai membaca dan berfikir mungkin kesan ubat penipu yang dia makan. tiada tuduhan walaupun dalam surat jelas diperkataan 5 pertuduhan dikenakan kepada husam. oleh kerana BUTA HURUF husam membawa modal begitu untuk dijaja dimerata merata tempat dan pendengar bodohnya menaikkan hujah bodoh husam dalam blog.

husam sudah berperangai UMNO mencipta fitnah dan fitnah terbaru husam adalah menjatuhkan kerajaan kelantan yang dipilih oleh tok guru nik aziz, oleh kerana dendam nya belum terbalas kerana gagal melantiknya menjadi exco kanan menyebabkan husam teruskan dendam dan bermain politik seperti umno tolol, strategi umno diguna pakai oleh husam untuk kerajaan kelantan. oleh kerana husam adalah pilihan wan rahim untuk menerajui party barua dikelantan untuk menentang dato taki dikota bharu dan ia mengesahkan bahawa party barua dap adalah party fitnah. husam tidak boleh pakai lagi hujah dan fakta kerana sumber dia adalah fitnah. surat pun tak reti nak baca. 

Ulasan