akhirnya HUSAM mengutuk Tok guru NIk aziz

husam musa nama yang tak perlu diperkenalkan lagi sebagai ore kuat tok guru, tapi benarkan dia sebenarnya ore kuat tok guru ke atau ore penyebar fitnah no wahid dalam pas, husam mula dipinggirkan bila tok guru menghantarnya ke lubang maut bertanding diputrajaya. semua pakar strategies sudah meramalkan bahawa husam pasti mampus disitu tapi mengapa tok guru hantar husam, penjilat husam mengatakan tok guru menghantar panglima perang untuk berlawan, sebenarnya husam dihantar untuk menjalani hukuman yang mana dia hanya tahu bercakap tapi tiada pelan dan strategi selain bercakap besar. pelbagai projek yang hendak dilaksanakan oleh husam akhirnya separuh jalan namun masih terus menerus berlagak, kambing jamnapari yang diusahakan oleh husam akhirnya menemui noktah, penulis upahan cuba mencari sesen serial 3 amas namun husam tidak mahu mso menerima ghanimah akhirnya husam menerima serangan dari mso berbau kambing dan tanduk jamnapari. munculnya blog SI BAJU PETAK PETAK. 

setelah lama menyimpan dendam pada presiden dan pemimpin pas kelantan yang mana dia akhirnya disepak keluar kerana kebodohan dan kebangangnnya mencatur gerakan husam kembali merepek dan nyanyuk sebagaimana kolid samad yang mana dia menang hanya nasib bukan kerana ada apa apa kekuatan dalam party, jika letak tunggul di shah alam pun pasti boleh menang kerana nasib waktu itu nak menang bukan sebab anjing dap bertanding. husam musa mula mereka reka cerita fitnah, akhirnya dikemuncak fitnahnya dia menggfitnah kerajaan tok guru nik aziz, akhirnya husam menerima bala semakin hari makin teruk kerana sumpahan tok guru. husam tidak boleh dipercayai lagi dan husam jadi walaun dap yang hebat. husam sudah expired sebagaimana mat sabu kolid samad salahudin mampuz dan yang sewaktu denganya. husam akan ditinggalkan dalam longkang dan sejarah akan ditulis bahawa seekor mamlau yang tidak lagi ada idea selain fitnah. hukum alam menyaksikan husam terus terpinggir waluapun dia menyertai UMNO sekalipun, tiada party yang sanggup menerima husam walaupun one rahim menawarkan jawatan tertinggi di kelantan sebagai pengerusi party barua dap dikelantan.

video husam musa bagi hint kononnya dia ada rahsia exco pengarah hutan kelantan, yang bodoh dan bangang duk siar jugak, setakat tuduh begitu semua orang seluruh dunia boleh cakap, husam sepatutnya bawak black and white bukan macam kickdefella ambik dalam longkang dulu, duit simpan mana, husam bagilah bukti bukan menuduh tanpa bukti, siapa pun boleh cakap husam masa jadi exco dulu baham duit kelantan untuk membiayai gaji blogger bangang dia demi menaikkan nama dia dalam kerajaan negeri, akhirnya hantu raya tak cukup duit husam nak bayar tibai duit kambing jamnapari, tibai dinaremas, tibai duit anak syarikat kerajaan kelantan, ambik no phone husam and tauke cina masa berada dicina dulu husam berbelanja mewah, semua boleh dituduh, tapi bukti nya yilex setakat cakap aje, yang bodoh blogger duk kutip hint husam musa. dulu nampak cerdik sikit tapi sekarang setolonya. patut berkawan dengan greenboc yang tibai duit hutang sampai sekarang tak bayar bayar. patutlah sokong party barua dap.. sama perangai
#husamdahtiada apaapa lagi
#husam dimakan sumpah
#husamfitnah tok guru nik aziz

Ulasan