party kuali sah barua dan balaci DAP KAFIR

HANYA PARTY KUALI TIDAK bertembung dengan dap dan pkr dalam PRN SARAWAK, INILAH GAMBARAN JELAS PARTY CELAKA INI adalah party yang ditubuhkan adalah untuk menjunjung dan menjilat dap. PKR sendiri yang anggota pakatan tiada harapan bertembung di 8 kerusi dap manakala kuali tidak bertembung dengan dap dan pkr walaupun dimana mana kerusi, inilah hebatnya party kuali, party yang tiada pendirian, hanya menjadi pakturut maklumlah dipimpim oleh mat sabu padaiyapaa. dengan tiada kekuatan selain mengampu dan membodek dan mengfitnah pas adalag slogan baru kuali di sarawak. kalau dap bagi 20 kerusi pasti kuali akan brtanding di 20 kerusi dun kerana semua disudah dibiayai oleh dap, prn sarawak menunjukkan belang sebenar dap dan pkr dalama pakatan tiada harapan. pkr bertembung. APAKAH MAJLIS PRESIDEN BAHALOL PAKATAN TIADA HARAPAN AKAN MENGAMBIL TINDAKAN KEPADA KEDUA DUA PARTY BENGONG YANG BERTEMBUNG DI KERUSI DUN SARAWAK, anjing dap kuali apakah berani bertindak yang menyaksikan mereka ada seekor dalam gabungan bangang ini. IKUTLAH KATA SUHAIZAN KAYAT YANG BERKATA BELAJAR DARI KESILAPAN LALU TAPI APAKAH DIA AKAN BERTINDAK ATAU TERUS BENGONG DAN MENJADI BALACI DAP. BERSAMA MASKOT DAP.
KITA BELAJAR DARI KESILAPAN LALU
SIAPA NAK AMBIL TINDAKAN SUHAIZAN KAYAT KE MENGAYAT HAHHAHAHA
strategi di prn sarawak amat jelas, pkr bermain wayang dengan pas, dap mengarahkan party kuali bertanding di 5 kerusi dengan pas diikuti 4 pkr dan 2 dap, seluruh 11 dun yang pas bertanding semua pakatan harapan meletakkan calonnya walaupun kadar untuk menang 1 persen sahaja, demi menyahut seruan party kafir dap kuali terpaksa bertanding walaupun dikatakan akan hilang deposit disemua kerusi yang mereka bertanding. kuali hanya menjadi pak yet dan pak sanggup akhirnya bn menang didua kerusi tanpa bertanding, dap pkr dan kuali tidak bertanding disitu kerana mereka sudah tahu akan bungkus awal awal lagi, kuali bertanding hanya untuk memenuhi keinginan melawan pas. yang jelas agenda dap untuk menjadi abg besar akan terlaksana, kuali akan memihak kepada dap dan pkr akan tinggal seekor sebagaimana biasa. pkr belum tahu lagi nasib nya disemenanjung, banyak sangat menyertai gabungan menyebabkan pkr tiada kekuatan sendiri selain bercakap besar.

dap dah mula memaki pkr yang dikatakan tiaada kekuatan sendiri, padan muka pkr dan yang pasti pakatan tiada harapan akan tinggal party balaci dan barua bersama dap saja atau sebaliknya, apakah kuali berani tinggal sekor atau memihak yang pasti mereka akan memihak kepada dap dan cuba membuli pkr dengan kadar ahli seposen dengan bantuan ahli dap pasti kuali merasakan mereka sangat hebat untuk menggantikan mana mana party dan tak mustahil KUALI AKAN BERTANDING DI KAWASAN PKR DAN MUSTAHIL KUALI AKAN BERTANDING DIKAWASAN DAP, BEGITULAH CELAKANYA PARTY KUALI, PKR MASIH BELUM SEDAR DIRI

Ulasan